fredag 1 februari 2019

Jag vill ha ett arbete, jag söker jobb varje månad mer än 50 eller 70 jobb jag brukar söka olika arbete, men tyvärr jag för inte något arbete,





Jag vill ha ett arbete, jag söker jobb varje månad mer än 50 eller 70 jobb jag brukar söka olika arbete, men tyvärr jag för inte något arbete, så därför att jag säger det finns sjuka saker inom arbetsförmedlingen med hjälp av socialtjänsten arbetsmarknads planeringen där dem skaffar dåliga  uppgifter om arbetssökande så dem hindrar arbetssökande så att få ett arbete, jag skrev tidigare hur några arbetsgivare berättade för mig om deras sjuka och lögnaktiga och felaktiga uppgifter om mig.
أريد وظيفة ، أبحث عن وظائف كل شهر أكثر من 50 أو 70 وظيفة أبحث عادة عن عمل مختلف ، ولكن للأسف لا أعمل ، لذلك لأني أقول إن هناك أشياء مريضة في مكتب التوظيف بمساعدة الخدمة الاجتماعية ، وأعمال التخطيط حيث كانوا الحصول على معلومات سيئة عن الباحثين عن عمل حتى يمنعوا الباحثين عن عمل من الحصول على وظيفة ، كتبت سابقا كيف أخبرني بعض أصحاب العمل عن معلوماتهم الكاذبة والمريضة والكاذبة عني

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar