torsdag 20 december 2018

Kränkande särbehandlingar på hitta sjuka osanningen saker och ting falsk doktor spel ser sig själva är viktiga men dem själva lika precis som isis




Kränkande särbehandlingar  på hitta sjuka osanningen saker och ting  falsk doktor spel  ser sig själva är viktiga men dem själva lika precis som isis
De som brukar spela sig som oroliga för  att barnen bli bättre nej dem är inte orolig för barnens hälsan dem är oroliga för bidragen som dem betalar till barnen och föräldrarna, ge mig ett arbete då ni släpper att vara oroliga för bidragen..
Tyvärr ska säga en sak en del av dem nazistiska kränker människorna sedan kallas samarbete?? hur ska man lyssna på massor lögn och bluff från dem personerna som själva har psykiska problem   försöker att kränka andra för att själv mår bli bättre. Så dem säger alla dåliga och sjukaste ordet framför barnen mot föräldrarna kallas samarbete för barn hälsan vad ska man kallas dem?  det finns video om allt som jag brukar berätta här .. jag  har väl  bra kunskaper inom  området kroppsspråket och psykoanalytiker  därför att jag har läst i många år har läst mer än 240 böcker  även utbildade mig båda i irak och mitt hemland  min ämne  är psykologi examen ,, Jag kan väl mer än 10 språket   har webbsidor på flera språk   ni kan skriva mitt namn på nätet Samuel Kermashani eller samuel kermashahi då ni kan se alla mina skrivelser om allt.  från politiska system till psykologiska teori.
العلاجات الخاصة الهجومية على العثور على أشياء سيئة المعاملة ترى ألعاب الطبيب الخاطئة أنها مهمة ولكنها نفسها كما هي إيزيس

إن أولئك الذين عادة ما يلعبون أنفسهم قلقين بشأن الأطفال يتحسنون ، ولا يشعرون بالقلق بشأن صحة الأطفال ، فإنهم قلقون بشأن المساهمات التي يدفعونها للأطفال والآباء والأمهات ، ومنحني وظيفة عند تركك للقلق بشأن المساهمات ..

لسوء الحظ ، هل يجب أن يقول شيء واحد منهم ينتهك النازيون الشعب منذ أن دعا إلى التعاون؟ كيفية الاستماع إلى الكثير من الأكاذيب والخدع من هؤلاء الناس الذين لديهم مشاكل عقلية يحاولون انتهاك الآخرين ليجعلوا أنفسهم يشعرون بتحسن. لذا يقولون أن كل الكلمات السيئة والمريضة أمام الأطفال ضد الوالدين تسمى التعاون من أجل صحة الأطفال ماذا يجب أن يطلق عليهم؟ هناك فيديو عن كل شيء أقوله هنا عادة .. لديّ معرفة جيدة في مجال لغة الجسد والمحللون النفسيون لأنني قرأت لسنوات عديدة قرأت أكثر من 240 كتاباً دربتني أيضاً في العراق وبلدي الأم موضوعي هو امتحان نفساني "أعرف أن أكثر من 10 لغات تحتوي على صفحات ويب بلغات متعددة. يمكنك كتابة اسمي عبر الإنترنت صامويل كرماشاني أو صموئيل كرماشاهي ، حيث يمكنك مشاهدة جميع رسائلي عن كل شيء. من النظم السياسية إلى النظرية النفسية

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar