tisdag 4 december 2018

Jag ska snart publiceras alla video inspelade även ljud inspelade vi har skickat över 800 mgb video, ljud till olika håll i världen till släktingar familjen, vänner och politiska kamrater omkring världen tack isac han ska jobba så att sätta mångspråkiga under videorna sedan kommer dyka upp via internationella tv


Jag ska snart publiceras alla video inspelade även ljud inspelade  vi har skickat över 800 mgb video, ljud till olika håll i världen till släktingar familjen, vänner och politiska kamrater omkring världen tack Isac, Afshin, och mehrdad med bahram  han ska jobba så att sätta mångspråkiga under videorna sedan kommer dyka upp via internationella tv.
Jag ska gå tillbaka skriva ett kort om mötet 2017.08.17 klockan 13:00 med dem som redan har skrivit om.
klockan 13:00
gick jag till arbetsförmedlingen
Då såg Ulrika Stenberg stannade vid dörren på kungsgatan 6 på andra sidan.
Jag: Hej hur mår ni?
Ulrika: Tack bara bra hur mår du?
Jag: tack bara bra.
vart ska vi ha möte?
Ulrika vi vänta på tre personer till ska gå upp .
Jag: okej.
 Då vi gick upp och satte oss på en litet rum.
En av dem som är socialdemokraternas medlem.
Sa vi ska diskuteras om att du ska avskrivas från jobb och utvecklingsgarantin.
Jag: varför?
Hon: därför att vi anser att du följer inte med reglerna som din handläggare rapporterade till oss.
 Jag: har jag nekat till praktiks plats arbete eller något som ni ska lämna fram en bevis?
Hon; vi vill inte gå inom, men du hade gjort mycket saker du har fått hjälp via arbetsförmedlingen, men du verkar att missnöjda , nej du har inte nekat  för någonting, men det är myndighetens beslut du kan inte även överklagas beslutet.
Jag: varför gör ni så dåliga saker mot oss? menar ni min nät aktiviteter som är en orsak?
Då hon tystnade och en annan svarade.
Ulrika Stenberg: du har skrivit mejl till mig jag tyckte inte om dina mejler därför att vi är här och diskuteras med dig.
Jag: jag har inte skrivit något meddelande till dig som rör om annan sak än mitt arbete och hjälp?
jag kommer att publiceras alla meddelande som jag skickade till dig.
Det finns fyra pappret som står avbröt  från ett jobb som 2010 i Stockholm också en praktik plats i Värmland och just nu som jag gått med eductus  då visade jag pappret dem ville inte besvara mig då Ulrika Stenberg:  det spelar väl ingen roll vi bestämmer inte du.
Jag: vad ska jag göra efter att jag bli avstängs från jobb och utvecklingsgarantin?
Den socialdemokratiska islamister svarade mig.
Hon: Samuel det är vi som bestämmer  och du kan inte att överklagas beslutet det är myndighetens beslut att du ska inte vara med på jobb och utvecklingsgarantin.
nästa delen kommer videon ni själva kan lyssna på vad dem fascisterna har sagt och vad dem har skrivit på min sidan på arbetsförmedlingen.
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar