tisdag 4 december 2018

Hej Gustav Norin vill meddela dig vi vill inte prata med dig och den tjejen, vi vet att ni får ord från bejram och monica det avslöjade en annan socialsekreterare som jobbar på socialen,




Hej Gustav Norin vill meddela dig vi vill inte prata med dig och den tjejen, vi vet att ni får ord från bejram och monica det avslöjade en annan socialsekreterare som jobbar på socialen,..
Vi vet att Mirza Ceric är en handverktyg som ni använder mot folk som ni tycker inte om.. hur ni ska tänka på barn hälsan när du och denna tjejen följer inte med barn principen framför mitt barn gör ordangrepp mot mig och ni tycker att ni är helt okej?
Mirza Ceric framför mitt barn har gjort flera gånger tillfälligt ord angrepp och barnen blev ledsna sedan mamma tog barnen utanför rummet som vi satte oss där det finns bevis med video inspelade.
Ni  sa det skulle dröja i fyra månade jag vet precis vad ni håller med på därför att jag kommer göra en polisanmälningar mot er på grund av ert kränkande särbehandlingar också orättvist behandlingar. Den personen från socialtjänsten som försökte att stoppa mig att gå med jobb och utvecklings garantin kommer polis anmälas.
Jag vill inte komma på mötet imorgon med dig  Gustav och Mirza  grunden jag är tröttnat på era kränkande ordet även på era falska doktor spel också jag är tröttnat på ert ordangrepp.  om du vill och försöker att kräva då kommer jag publiceras alla samtalet som hade med dig.
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar