lördag 10 november 2018

Med detta inlägget vill jag påvisa den islamistiska klädseln på flickorna och kvinnan.


Med detta inlägget vill jag påvisa den islamistiska klädseln på flickorna och kvinnan. Det borde vara förbud att klä barn på detta sätt. För mig är det psykisk barnmisshandel. Jag vill också påvisa att detta försämrar integrationen i samhället. Här är det religionen, islam som styr, vilket jag inte anser att man ska tillåta i ett sekulärt land. Religionen får man utöva i sitt hem. Klarar inte av sådant här längre, har blivit immun, finns det någon vilja att integreras, börja med att ta av flickorna, hijabs, slöjor. Sen en tanke till alla fattiga pensionärer som går till stadsmissionen för att inte var hungriga, dom kan i flera fall inte hämta ut sina mediciner, tandläkarbesöket finns inte på kartan. Sen till alla andra som bor på gatorna, vi har i veckan sett ett hemskt fall där funktionsnedsättning och missbruk leder till katastrof. Jag sa ett fall, där ute finns många fler. Det finns inte tillräckligt med pengar inom psykiatrin och somatisk vård. Psykiatrin har under åratal varit underfinansierad. LSS personer står utan tillsyn i många svåra fall. Listan kan göras mycket längre. Ska man som utländsk medborgare bosätta sig i Sverige krävs: vilja att integreras, lära sig språket snarast, ingen brottslighet, utvisning vid våldtäkt, gängkriminalitet, hedersvåld och annat grovt våld. Förbud att tvinga flickor, kvinnor att på något sätt klä sig i plagg som är till för att dölja kroppen av religiösa skäl. Aktivt avståndstagande från sharialagar. Vara aktivt arbetssökande. Detta är min fasta övertygelse.
http://www.marsta.nu/startsidan/familj-hotas-av-vrakning-efter-tre-ar-i-bostaden/?fbclid=IwAR21eFRRdXM9urMAVDk-pp_4qajWLtt0Ap1gKZ3xRCq0UwoQZ3hTZpTD0ng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar