fredag 23 november 2018

En sak som alla ska veta om är det fel eller rätt, men i principen är helt fel..



En sak som alla ska veta om är det fel eller rätt, men i principen är helt fel..
Malmö socialsekreterare använder sociala hjälp som en vapen mot folk,,för att pressa på människorna  så att acceptera allt som dem vill, jag ska säga det fel att man beklaga alla som jobbar där,men en viss människor som har sådana åsikter använder det mot folk.
Det hände före året även 2015 om du skulle inte skriva under detta papper du kan förlora din ekonomiska bistånd hjälp det hörde väl många gånger..  De kan också försöka att hindra folk så att inte kunna få något arbete det finns mer information på denna sidan ni kan söka genom och kolla vad en socialsekreterare har gjort när jag sökte jobb hos Malmö stad   slutet av 2016 även hur den socialsekreterare sa till mig hon blev förvånade över varför arbetsförmedlingen skulle  ha handlat om min ärende och jag hade en ny handläggare det finns video inspelade Hannele Landen, nästa dag merja med gustav Nordin ,,, ffff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar