måndag 24 september 2018

För några veckor sedan min fru blev mår dålig då vi tvingade att ringa till ambulansen i Malmö, Då kom ambulansen till oss det var två kvinnor en svenska och andra hade indiska, eller bangladeshiska utseende, jag kunde inte åka med på grund av min lilla son var ensam och jag tvingade att stanna hemma sedan åkte med bussen till Malmö sjukhuset.


För några veckor sedan min fru blev mår dålig då vi tvingade att ringa till ambulansen i Malmö, Då kom ambulansen till oss det var två kvinnor en svenska och andra  hade indiska, eller bangladeshiska utseende, jag  kunde inte åka med på grund av min lilla son var ensam  och jag tvingade att stanna hemma sedan åkte med bussen till Malmö sjukhuset.
Det som var konstiga min fru berättade att den kvinna som hade Indiska eller bangladeshiska utseende var väldigt otrevliga  och var aggressiva och hon kastade bara sängen som man brukar ligga på när man åker till sjukhuset då sängen gick träffade en av vägarna inom sjukhuset, som min fru berättade den mörka kvinnan vara våldsamma och helt aggressiva på den tiden. Vi vet inte varför hon var så elaka och aggressiva när hon själv är utländska även hon adopterade ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar