söndag 5 augusti 2018

Början av maj månad den 2018.05.05 Barnen en av pedagogen hållit fast mina händerna och låtit andra barnen slå mig. Det hände flera gånger när barnen tog leksaker från andra barnet.



Början av maj månad den 2018.05.05
Barnen en av pedagogen hållit  fast mina händerna och låtit andra barnen slå mig.
Det hände flera gånger när barnen tog leksaker från andra barnet.
Barnen pappa och mamma   dem pedagogerna gjörde nästan varje dag, när jag var på förskolan.
mina tolkningar det är väl en fascistiska och nazistiska ideer att man behandla ett barn så hemska på förskolan i malmö  i Sverige som kallas ett barnvänligt land, men tyvärr det skulle hända så mot barnet det kan inte en pedagog utan grön ljus från chefen, politiken, och högsta ledaren göra sådana sjuka saker mot barn det är omöjlighet att en pedagog göra själv sådant utan någon uppe gav ord.
Det är fel att man beklaga hela svenska goda folket, som tidigare jag har skrivit om det är en små grupp som kunbde ta sig inom myndigheten och gör så sjuka saker mot barnen som dem tycker inte om, men dem idioterna vågar absolut inte göra sådant mot islamistiska barn på förskolan därför att dem är så fega,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar