fredag 6 juli 2018

Arbetsförmedlingen på väg att bli en systematiska diskriminerings organisation, idag iranska och turkiska agenter bestämmer via arbetsförmedlingen


svenska arbetsförmedlingen på väg att bli en systematiska diskriminerings organisation, idag iranska och turkiska agenter bestämmer via arbetsförmedlingen, då dem försöker att tystna ned politiska aktivister i Sverige då man bli helt tveksam på det som dem kallas demokratiska samhället.
Jag har gjort självanalys  och kontrollerat allt som finns om,
Då även frågade mina nära vänner ingen som hade någonting så att man skulle lära sig ifrån misstagen.
Jag kastade en döld kamera inne i ett rum som en man och en kvinna hade möte med arbetsgivaren som jag praktiserade hos då det är ett starkt bevis  som kan avslöjas i framtiden. två gånger jag lyckadeas att  gömma inne i arbetsgivarens rum en röstinspelning apparater  där finns väl starka  bevis som vi  kan  publiceras snart.
Därför att jag, även mina nära vänner tycker det som arbetsförmedlingen har gjort det är en politiska beslut, och dem mina vänner tycker att det handlar om mina privata saker som jag är så aktiv via internet och kritisera iranska diktatoriska regimen också senaste jag kritiserade den turkiska islamistiska galna man erdogan.
Det som är kunstiga saker som finns arbetsförmedlingen har inte att göra med mina privata saker,  om arbetsförmedlingen skulle lägga sig i mina privat liv och försöka att straffa mig på grund av mina politiska åsikter det betyder att arbetsförmedlingen blev helt utländska agents organisation i Sverige.
med vänliga hälsningar samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar