lördag 23 juni 2018

Jag har kontaktat olika myndigheter i Sverige om det diskrimineringar som arbetsförmedlingen har gjort mot mig i Malmö.. Jag ska snart lämna alla informationen till EU domstolen dem meddelade mig att jag måste skaffa en bra advokat för att skaffa kommunikationen mellan mig och EU domstolen.


Jag behöver en bra advokat för EU domstolen min e-post samuel.ku35@gmail.com telnr 0729403747
Jag har kontaktat olika myndigheter i Sverige om det diskrimineringar som arbetsförmedlingen har gjort mot mig i Malmö.. Jag ska snart lämna alla informationen till EU domstolen dem meddelade mig att jag måste skaffa en bra advokat för att  skaffa kommunikationen mellan mig och EU domstolen.
Arbetsförmedlingen har avstängt mig båda från jobb och utvecklingsgarantin och nystart jobb utan något orsak eller utan att informera mig varför dem har gjort, Även Ulrika stenberg som min tidigare handläggare med en äldre kvinna två till träffade mig den 2018:08.17 klockan 13:00 alltid dem gav mig felaktiga information om vad ska jag göra min handläggare har inte skickat något brev till mig för att förklara för mig hur jag skulle överklagas, men sedan jag kontaktade hennes chef då hennes chef svarade mig det gick ut två veckor och du kan inte överklagas. på denna möten vi inspelade video alla ansikte finns på video hos min vän i köln.
mer information kommer snart 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar