torsdag 21 juni 2018

Hej,, Jag undrar varför arbetsförmedlingen har stängt mig från jobb och utvecklingsgarantin?


Hej,, Jag undrar varför arbetsförmedlingen har stängt mig från jobb och utvecklingsgarantin?
Jag har inte gjort något olaglig saker?
Är det en tip av diskrimineringar som af gör mot mig??
Jag bett min handläggare 2017 för att berätta varför arbetsförmedlingen har skickat dåliga information om mig till två arbetsgivare , alla brevet som jag skickade och ar fått från min handläggare, eller arbetsförmedlare är redan finns på nätet och publicerades.
från och med den 2017.08.17 jag har inte även rätt till nystartjobb via arbetsförmedlingen?
jag vill ha en rent förklaring från er.
varför när jag besökte  andra kontoret storgatan 5 en kvinna sa till mig att jag tar någon mediciner då jag svarade nej har aldrig gjort i mitt liv? det finns väl två vittne om det
det finns röst som kunde inspelas.
Kan ni meddela mig vad som står för fel?
då jag kan publicera mötet som jag hade med arbetsförmedlingen den 2017.08.17  kl 13:00
De väl pratade om karlstad jag har väl starka bevis om karlstad och det kommer snart publiceras på denna sidan https://rattvisanrealit.blogspot.com/
båda röst och film varför fick jag inte anställning på skogsstyrelse i karlstad jag kan bevisa att båda arbetsförmedlingen den person som kontakt person mellan skogsstyrelse och arbetsförmedling och  skogsstyrelsen har gjort oprättvist också diskriminerade mig, det kommer allt om det snart.
just nu varför jag har inte rätt till ny start jobb?
med vänlliga hälsningar Samuel

Johanna Borup Christensen <johanna.borup-christensen@arbetsformedlingen.se>
till: "samuel.ku35@gmail.com"
Hej Samuel,

Det framgår i vårt system att du har varit på möte med arbetsförmedlingen och din s---c 2017-08-17. På detta möte så har ni gått igenom anledningen till att du inte längre är med i jobb och utvecklingsgarantin. Detta ärende är ingenting som vi kommer att titta på igen. Du har möjlighet att återinträda i programmet som tidigast 14 månader efter utskrivning, dvs oktober 2018. Återinskrivning kommer att avgöras om du har på nytt kvalificerat att skrivas in i programmet.

Mvh,
Johanna
---
Det som är konstiga   på denna möten som jag hade med arbetsförmedlingen den 2017.08.17 jag har inte fått något brev förklaringen därför att det är en politiska beslut som ordnade från iranska anhängare och turkiska agenter som jobbar hos er .
Så ni som utredare är vän med er kolligor och därför att ni följer med era kolligor, men i principen det är helt orättvist som arbetsförmedlingen har gjort mot mig .
Därför att jag vill publiceras alla viktiga informationen för att folket avgöra om jag hade fel eller rätt.
måste det finnas en skarka käll att ni skulle avsätnga mig båda från jobb och utvecklingsgarantin jag blev av med nystartjobb också och det betyder att iran bestämmer här över oss och ni försöker att på hitta något för att bli mot oss.
Efter mötet 2017.08.17 jag har inte fått något brev från arbetsförmnedlingen vad ska jag göra, allt som vi pratade om det finns inspelade väl med video inspelningen.
Min tidigare handläggare ulrika Stenberg alltid gav mig felaktiga information, och samma sak på mötet hon gav igen felaktiga information vad jag ska göra och har jag rätt till att överklagas beslutet det finns video inspelning hon sa nej du har inte rätt till att överklaga beslutet.
samtidigt arbetsförmedlingen börde efter mötet skickade ett brev och förklarade för mig, men jag fick aldrig något brev från arbetsförmedlingen.
och det tolkas jag som diskrimineringar och vad som man ska kallas, .
Jag faktiskt  blev lite tviksam när läste ditt brev  vad menar ni med  det som ni skickade till mig ,,,dvs oktober 2018. Återinskrivning kommer att avgöras om du har på nytt kvalificerat att skrivas in i programmet.
jag frågar er har jag nekat någon gång att gå inte på praktikplatser, på kurs, eller något annat? om har ni så var vänliga och berätta för mig?
Därför att jag har allt en del med skriftligt också inspelningar från 1998 fram till idag alla besöks tiden har skrivit upp med vem och vilken person har pratat på arbetsförmedlingen.
 jag vill skicka vidare ditt brev..


med vänliga hälsningar samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar