måndag 23 april 2018

Godmorgon mina läsare vi kan tillsammans stoppa framtidsvåldet och skaffa ett rent och fint samhälle utan våldet utan brottslingar också utan orättvisan , ju jag du, han och hon vi kan tänka på ro och lugn också vi tillsammans kan skaffa ett fint samhälle och minska oroligheter i samhälle vi kan skaffa trygghet och frihet.


Godmorgon mina läsare vi kan tillsammans stoppa framtidsvåldet och skaffa ett rent och fint samhälle utan våldet utan brottslingar också utan orättvisan , ju jag du, han  och hon vi kan tänka på ro och lugn   också vi tillsammans kan skaffa ett fint samhälle  och minska  oroligheter i samhälle vi kan skaffa trygghet och frihet.
Jag frågade en svenska äldre kvinna hon sa att hon gillar gå ut på kvällar och promenera, men hon sa det är fruktansvär , tyvärr man vågar inte gå ut på kvällarna sade den äldre kvinna.
Då jag sökte mycket information också kontaktade min farbror som  har väldigt bra kunskaper.
man borde undersöka  barnen lär sig och bli våldsamma på grund av förskollärare, och fel hanteringar barnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar