torsdag 22 februari 2024

Torsdagen den 2024.02.22 klockan 09:16 minuter förmiddagen ringde jag till en myndigheten som tyvärr ska säga spelade in sparas till om det skulle komma en fråga

 


Torsdagen den 2024.02.22 klockan 09:16 minuter  samtalet längre än 32minuter och 4 sekunder förmiddagen  ringde jag till en myndigheten som tyvärr ska säga spelade in sparas till om det skulle komma en fråga som rör sig konstiga så brukar skicka direkt till mina släktingar via telegram kanalen. personen verkade från lebanon eller palestina, 


Jag vill berätta en sak om ni bor i europa, och brukart ibland ringa till en myndighet s

om tidigare en person där sagt saker om dig inte stämmer då alltid spela in vid telefonsamtalet speciellt vid första samtalet.

Jag; ringde,

Hon! svarade hej det är motagningen,

Jag! hejsan min ersättningar via jobbochutvecklingsgarantin är minskade.

Hon! okej nu ska ställa några frågor som gäller dig.

Jag:okej jag är redo att savara på dina frågor.

Hon! äge du bil, eller fond,  får pengar från någon annan stann.

Jag! om hade jag så ville aldrig kontakta er,

Hon! ingen som hotar dig ute?

Jag! skrattade hhh nej varför skule bli så jag  är en social person har ingen problem med någon.

Hon!  har du missbruk eller någon sjukdom?

Jag! nej absolut inte jag brukar tränna varje veckor  tre gånger  helt friskt,

Hon! okej jag skicka till dig ett sms så du kan se dina information och allt som vi pratade med varandra.

Jag! okej

resten finns via telegram  kanalen som bara nära vänner och släktingar kan se den  vi pratade mer än 32 muniter  och 4 sekunder finns sokm röst inspelade 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar