fredag 23 februari 2024

Jag fick ett meddlande från dem som ni kan se deras meddelande, om att jag skulle vara på plats som kallade praktiska intervju

 


Jag fick ett meddlande från dem som ni kan se deras meddelande, om att jag skulle vara på plats som kallade praktiska intervju

Hej på er  och önskar er en fin god jul,  jag kontaktar er angående måndagen den 2023,12,11


Hej,

Kan du komma på en praktisk intervju intervju idag fredag 8/12 kl 12 ca 1,5 timme. 

 

Restaurangen El

Adress: Malmb

 

Ring Naim när på plats så kan han visa restaurangarbete.

Naim Telefon: 073-5528

 

Mvh,

S:t Markus 


 Jag hittade meddelande under mina skräppost  då ringde jag mångaden den 2023.12.11 klockan 10;23 på förmiddagen, då personen sa kom hit idag vid klockan 16:00  då gick jag dit den 11 december och vi var bara två personer,  Jag testade det gick allt bra,  men när jag sliutade praktiska intervju kom en kille och frågade mig om mina kontakt uppgifter då  då jag gav email och telefon nummer dem var jätte snälla, men sa personen en sak måste kontakta myndigheten innan skulle ansälla mig .   då efter en vecka fick aldrig svar även skickade ett meddelande dm svarade inte. Då det blev samma händelse vide gävla som jag sökte arbete där det finns meddelande som jag har fått från em 

Samma sak när jag lämnade min jobbcoach nummer till dem dagen efter då dem slutade att svara mig den 15 december 2023 

Det är konstigt när dem frågade om myndighetens kontakt uppgifter då efter dem slutde att tala med mig 

Mitt brev till Naem  idag 2023.12.20  klockan 08:10

hej  och god jul herr markus .Jag heter samuel Qaderi jag fick ett meddelande från er och sedan jag hittade meddelande i min e-post skräp post.  Då jag ringde till er den 11 december klockan 11 på förmiddagen vi kommit överens att göra en praktiska intervju klockan 16:00 jag var på plats samma dag klockan 15:40 vi pratade med naim jag var med en annan person han ville inte prova gick ut,men jag stannade och diskade fram till klockan 17:55 sedan kom en kille och skrev mina kontakt uppgifter,  från denna dag tills ännu jag har inte fått svar ja eller nej så jag vill veta mer,men vet en del enligt mina tidigare erfarenheter och mina  kunskaper .Jag brukar skriva upp och samla allt till min fram tids utredningar för mina arbetssökande .

Jag är så tacksam om ni ge ett svar positiv eller negativ vi har fullt respekter.   ö

mvh samuel

 Gävle 2023.08.15 klockan 13;00 hade intervju hos en person som hette o.

Jag ska lägga upp  några som fotograferade från sms  sedan en e- post meddelande som är kort  och personen krävde  uppgifter från arbetsförmedlingen´.

Hej, Samuel kan du skicka kontakt uppgifter från din handläggare på AF? 

Tach


Mvh O  

 








Efter den 17 augusti 2023 personen slutade att svara mig  jag har även ringt fick inte svara skickade två meddelande och frågade vad som har hänt personen bockerade mig 

Det finns flera intervjuar som har gjort falun, helsingborg, hyllie  malmö  lund kristinastad, landskrona,  kalmar,  trelleborg, angelholm, Skövde, Borås. och göteborg 

alla ingtervjuar är inspelades för att man kunna hitta felet och utvecklas till nästa intervju.  

Jag har bett dem att skicka en förklaringar då dem har aldrig hört av sig aldrig svarat mig.

Jag vet arbetsförmedlingen har hjälpt mig, men tyvärr det finns folk där kan spela för roll via sina prata e-post eller telefon kontakta arbetsgivare för att som kallas psykologiska nervkriget mot arbetssökande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar