tisdag 18 oktober 2022

Tack så mycket Rkrd jag har fått samtalet om ni ge mig rätt att kunna publicera samtalet för förre veckan som ni frågade om mig.

 


Tack så mycket  Rkrd  jag har fått samtalet om ni ge mig rätt att kunna publicera samtalet  för förre veckan  som ni frågade om mig.


Vi är gäst här och det är kinte mitt land allt är möljghet  mot oss.  Även vi kom inte frivilliga hit ,

För att   jag sökte praktik hos er  jag skickade samma brev till   din email   till er om  ni har sett min blogg samt min e-post meddelande snälla svara mig  för att jag kunna publicera samtalet, därför att det är ett brott mot lagen genom att sprida sjuka rykte  mot folk, jag har sparat filmen för fredagen den 23.09.2022 klockan 08: 45  på förmiddagen  i filmen finns viktiga information som kan pekas personen.

 Det har provocerats av den andra personen mot mig.

det finns i filmen personen säger jag kläppte till det är ett ord som folk använder när dem bli elaka mot någon andra personen tar upp sina fingrar som att personen ha gjort rätt. Vid behöv kan publiceras om kommer frågor om något 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar