söndag 15 maj 2022

Demokratiska i Europeiska länder och iranska regimens och andra diktatoriska regimens agenter i Sverig.

 


Demokratiska i Europeiska länder och iranska regimens och andra diktatoriska regimens agenter i Sverig.


I Sverige dem hade rättigång mot Hamid Norui, men i andra sidan iranska regimens agenter vad gör i Malmö hur anänder iranska agenter socialtjänsten i malmö mot iranska speciellt kurdiska politiska aktivister?


Så dem utlandska agenter som fick anställningar via olika myndigheter utnyttja lag och regler mot andra utlandska etniska grupper som kurder .

Det är ett långt rapporter ska skriva med fakta.

den 2022.05.09 hade jag tid med en person som heter Ali Talat han  är 35 år gammal  och  han sa att han är från Turkiet  och det finns en bild symbol på min e-pot  adress med israeliska och kurdiska flagga,

Han jobbar via arbetsmartknadensavdelning  heter AMA.

Dem skulle hjälpa till med en syselsättning, men en dag senare Ali Talat meddelade att dem har ingen instats för mig  han lovade att skicka beslutet, men han gjörde inte det. Jag ringde även skickade sms till Ali Talat att han bör skicka beslutet till mig för att jag kunna läsa vad finns eller vad som saknas så att jag kunna fixa  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar