onsdag 6 april 2022

Hejsan på grund av att denna saker är blev ok jag raderas inlägg

 




Hejsan  på grund av att  denna saker är blev ok jag raderas  inlägg 

Jag har skrivit tidigare  om lag missbrukare  och lag och regler utnyttjande. Jag skrev till den unga tjejen  som  snart ni kan läsa här.  Vi är tacksam för alla svenska myndigheter  vi tackar arbetsförmedlingen som har hjälpt mig flera gånger, tyvärr dem som har svarta hjärtor inom socialtjänsten och utnyttja lag oc regler för sina skulder har spelat väl mycket roll mot vår familj på olikja sätt. 


Jag skrev ni har inte rätt att  kontakta någon om mig om jag ger inte till dig rätt att göra.. du har rätt fråga efter saker och ting som lagen och regler kräver inte mer och utnyttja  inte lagen och relger  för dina skulder  ms isis.

personen ung hon nbestämmer inte någon annan kräver henne.

en dag jag ringer till barnen skolan en annan dag jag ringer till din lärare på utbildning  nästa dag det är väl konstiga saker som  utanbför reglerna och riktlinjen ..  Jag skrev tidigare  vi har absolut inte något problem med socialtjänstlagen eller arbetsmarknadens regler vi har problem med personen som utnyttja  socialtjänslagen för sina skulder eller saknas någonting i sitt liv vill visa sig att hon eller han finns.. eller vill bli kvittas från sin  inersta inre smärtor.

En sak till dem ljuger väldigt mycket  är deras religion som det blandas med okunnighet och vidskepelse som har gjort dessa människor till överdrivna lögnare.. Först dem tog vårt privata brev för att bevisa att vi kan inte ta han om vårt dagliga saker vi har srivit om och avslöjades  sedan dem kom med bruskande utan kunskaper om hur skolor fungerar  krävde varje dag jag sa  jag ger absolut inte rätt någon som skulle lägga sig hela tiden i mitt privat liv..    Hon är en ung praktikant person vill spela spel för att fortsätta få ett jobb där  från helsingborg. Dem har två saker 1 krav  2 emot  dubellmoraliska 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar