fredag 18 februari 2022

Jag kommer skriva om hissingen brand persons landsman

 







när jag besökte sidan hittade jag inte något nytt 


Jag kommer skriva om hissingen brand persons landsman .

Vi sökte två gånger blev avslag nu måste utredas  jag lovar personen som ligger bakom rollspel mot min familj kommer att publiceras deras bilder inom kort, idag samtal även  idag kom ett  sms även ett meddelande till min e-post klockan 12.56 och efter 4 minuter fick samtal från Kristina hon sa hon lägge upp att fick vi avslag, men när jag gick in  i självservice hon raderade bara skrivit ett berättelse, snart kommer här att ni kan läsa. Den iranska kvinna med Turkiska bakgrund och visa sig som pmoi stödjande men hon är iranska hemliga agenter bara iodentifiera pmois medlemmar  en äldre kvinna till som finns video  om henne, andras ländsman döda utriksminister och försöker så att spela spel som helt svenska också statens chef eller hur .. Det är helt konstigt när hon lägger upp avslag sedan såfort raderas  det gjorde  kristina en gång till hon raderade  2022-01-05   2022.01.12 och 2022-01.13  jag lyckades att kopiera även fotograferas.  idag bara  efter att jag har sagt ska gå till biblioteket så att publiceras  hon såfort raderade 2022.02.18 klockan 12.56 avslags lägge på min sjalvservice





Hon pratade om planeringar innan man  åka till baka det verkar iranska agenters ord därför att dem som kommer hit och såfort får ett arbete dem beställer via iranska ambassaden   och en en hemliga politiska hjälp inte vi som är emot regimen.  Jag ska säga ingen som skulle göra något utan planeringar, men hur systemet fungerar här så man kan inte själv göra något utom  att man måste alltid göra något eller få ett arbete via systemet  det kommer en rad långskrivelse. 
Vi träffade en person som inspelades med tolk Erik pratade med min fru vill ni att jag publiceras alla samtalet mellan oss och Erik. 
När jag pratar med en person kommer i håg  denna händelse
https://www.youtube.com/watch?v=WZ-zflLoRho

Diskoteksbranden i Göteborg, även kallad Backabranden, var en brand som inträffade natten mellan den 29 och 30 oktober 1998. 63 personer omkom och 214 skadades. Branden uppstod i en lokal vid Backaplan på Hisingen.

katastrof

så se på bilden  man vara gäst i ett land och döda deras utriksminister  hur tolkar ni dem personerna?

jag vet dem som är från balkan  på grund av kriget har väl starka komplex och hatful mot andra 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
iranska agenter   iran har många flyktingar i Sverige det finns många av iranska oppositions medlemmar här iran sitter inte att titta skickar många spioner under olika namn. 


iran skickar shiite muslimer som är iranska angängare till europeiska länder med irakiska, lebanisiska, syriska, jemeniska  och även skickar iran  agenter med iranska bakgrunder  en del av dem kan deltar i protester mot regimen med pmoi ,men det är en taktik för att identifiera folk och veta vem jobbar med pmoi och vem jobbar inte, en del av dem hemliga spionerna jobbar inom socialtjänsten och där sätter sitt smutsiga plan mot dem politiska aktivister här.

Ett brev från malmö går till Borås med väldigt lögnaktiga och felaktiga som  vi har fått brevet via en vän  och brevet underskrivit av två personer tyvärr en av dem utländska  från balkan ,,  en brev till som snart kan dyka upp här skickade till Halmstad  så ni kan själva göra bedömningar varför gjorde dem så??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar