torsdag 10 februari 2022

jag fattar inte varför folk tycker om att ljuga? alla samtalet samt röstmeddelande finns hos mig så man kan snart läsa här vid behöv

 


jag fattar inte varför folk tycker om att ljuga? alla samtalet samt röstmeddelande finns hos mig så man kan snart  läsa här  vid behöv..

Varför karaktärsförstöring?

Vad är syftet med detta beteende?

Är detta ett specifikt mål?

Är det samvetsgrant av någon att göra något sådant?

Vi kommer att lägga upp skrivelse  som personen har skrivit om vär samtal  och  samt lägga upp samtalet som inspelade så folk ska bedöma vad är för fel och vad är för rätt. vi publicerade bara privat dem som är medlem kan se  och lyssna på , men i framtiden den kommer bli allmänt 

Jag hoppas att man ska inte missförstår vad man säger och sedan säga missnöjda utan att lyssna tar negativ  och försöker så att spela sjuka spel , från den 17.12.2021 till den 10.02.2022 alla brev växelar  röstmeddelande och  mejlen finns hos min kusin jag kan säga till vid behöv så att publiceras ..

 det finns en app som man kan spela in direkt när man ringer in och ut  så finns om den 20.12.2021 allt vid behöv kan komma och dyka upp här 

 . Jag vet precis vad jag har pratat om jag lyssnade flera gånger igen, men det skiljar sig mellan vad personen har skrivit och vad jag har sagt och jag har alla samtalet som inspelade för denna datum 20.12.2021  jag kommer att publiceras därför att personen som jag har pratat med har skrivit helt annat och försökte så att  förstöra mitt personglighets akt via att skriva saker och ting jag har aldrig pratat om, det som personen har skrivit jag kan undersöka 100% en person med iranska bakgrund kan ligga bakom personen är turk från iran hon visar sig som stödjar pmoi, men hennes beteende 180 grad emot pmoi s polistiska saker 


Det som är konstiga dem är själva utländska och från balkan. 

Vi misstänk personen redan hon bara vill   identifiera iranska organisations medlemmar  sedan lämnar till iranska agenter i malmö i denna stad  hon är också en anti kurd,  vi vet nu personen med några till är iransa hemliga agenter 

انا لا افهم لماذا يحب الناس الكذب؟ جميع المكالمات والبريد الصوتي معي حتى تتمكن من القراءة هنا قريبًا إذا لزم الأمر ..


لماذا تدمير الشخصية؟


ما هو الغرض من هذا السلوك؟


هل هذا هدف محدد؟


هل من الضمير أن يفعل شخص ما مثل هذا الشيء؟


سننشر رسالة كتبها الشخص عن محادثتنا وننشر أيضًا المحادثة التي تم تسجيلها حتى يحكم الناس على ما هو خطأ وما هو صح. نحن ننشر فقط بشكل خاص أولئك الأعضاء الذين يمكنهم رؤية والاستماع إلى ، ولكن في المستقبل سوف تصبح عامة


أتمنى ألا تسيء فهم ما تقوله ثم تقول غير راضٍ دون الاستماع ، خذ سلبيًا ثم حاول لعب ألعاب مريضة ، من 17.12.2021 إلى 10.02.2022 جميع الحروف تغير البريد الصوتي والبريد الإلكتروني مع ابن عمي يمكنني أن أقول له عند الحاجة ليتم نشره ..


 هناك تطبيق يمكنك تسجيله مباشرة عند الاتصال والخروج ، لذلك إذا كان في 20.12.2021 كل ما تحتاجه يمكن أن يأتي ويظهر هنا


 . أعرف بالضبط ما تحدثت عنه إذا استمعت عدة مرات مرة أخرى ، لكن الأمر يختلف بين ما كتبه الشخص وما قلته ولدي كل المحادثة التي سجلت لهذا التاريخ 20.12.2021 سأقوم بنشرها لأن الشخص لقد تحدثت أنني كتبت بشكل مختلف تمامًا وحاولت تدمير شخصيتي عن طريق كتابة أشياء لم أتحدث عنها أبدًا ، ما كتبه الشخص يمكنني التحقيق بنسبة 100 ٪ في شخص لديه خلفية إيرانية قد يكون وراء الشخص تركي من إيران هي اتضح أنها تدعم pmoi ، لكن سلوكها 180 درجة ضد الأمور السياسية لـ pmoi




والغريب عنهم هو الأجانب أنفسهم ومن البلقان

نشك في أن الشخص الذي تريده بالفعل هو تحديد أعضاء منظمة إيرانية ثم يغادر إلى عملاء إيرانيين في مالمو في هذه المدينة ، فهو أيضًا معادٍ للأكراد ، ونعرف الآن أن الشخص الذي لديه عدد أكبر من العملاء هم عملاء سريون إيرانيون

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar