tisdag 21 januari 2020

Jag just nu måste tänka mig så att med mina andra vänner hitta den iranska agenter som jobbar inom socialen i malmö


Jag just nu måste  tänka mig så att med mina andra vänner hitta den iranska agenter som jobbar inom socialen i malmö och sedan  avslöja vem personen är om personen med afganska eller iranska eller irakiska bakgrund borde meddela iranska oppositions medlemmar . personen som jag inspelade  hon sa du lämnar till mig pappret som vi krävde sedan jag efter den 2020.01.14 jag ska fatta beslut, men just nu det är 2020.01.21 har inte hört något från personen bara två e-post meddelande kan dyka upp snart vad personen  har skrivit,  Idag man ibland få sådana bemötande från folk som bara vill bli av med sina komplikationen också  flera av dem saknas empati.
En andra saker som är helt konstiga det är så jag för några dagar sedan pratade med en person hon berättade att kunna hjälpa mig med boende, men just nu hon verkar ändrat sig kräver saker och ting man kan se att personen kan ha brist på socialtjänstens arbete kunskaper eller någon som kräver henne så att vara så elaka,  Jag tyvärr gå på utbildning och snart ska börja praktiken då utan boende, Jag anser under som skrivit
Det som  idag man ser och det är många jobbar och lyckade ta sig in i myndigheterna , personen har brist för kunskaper, personen kanske fick anställda där via släktingar eller annan annan skäl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar