onsdag 18 december 2019

Jag vet faktiskt inte så mycket om det som den kvinna har sagt, men jag har tidigare hört


Jag vet faktiskt inte så mycket om det som den kvinna har sagt, men jag har tidigare hört om det händelsen.  Till exempel skövde 2007.01.31  karlstad 2004
Idag pratade med en kvinna som gav mycket starka information, Hon hej varför har du väska med dig?
Vi lever i ett land där vår makthavare tenderar vara beskyddare av kriminella och banditer. Är det rimligt!
Jag! tyvärr jag har ingen lägenhet ska hitta en lägenhet innan det så jag måste ha sakerna med mig.
Hon! vet du nästan många skjutningar i Malmö en del av socialtjsänsten som liggerbakom, om någon skulle kritisera mot socialtjänsten då jag garanterar att dem kommer att skjuta personen sedan går till tidningarna och säger det hände med drog eller kriminella gäng,  Kvinnan är nära 60 års ålder berättade så att nästan 70% av vapen skjutningen i Malmö det är från socialarbetare som hattar folk och går ut på gatorna och skjuter folk...Det är inte rätt att beskydda kriminella oavsett vem gör det. Står myndigheter över lagen? Eller är det lagen som inte tillåter styrande att ta hårdare grepp? Att sopa skiten och gömma det under mattan är inget nytt, det, har man utövat i decennier och det är som det är med tryggheten samhället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar