onsdag 6 mars 2019

Pedofilsekten ISIS eller IS eller Daesh.


Pedofilsekten ISIS eller IS eller Daesh. Denna del av deras ideologi, den där de får eller egentligen SKA våldta barn. Jag har mött en del av barnen, jag har försökt trösta dem . denna ideologi från början är pedofil


.. Titta på denna bild, se de här flickorna, de kidnappades, försvann från sina nära och kära för att bli några av pedofilterroristernas hustrur. Ju yngre ju mer kunde man tjäna på dem. Dessutom såldes de om och om igen, till nya pedofiler. Våldtäkter av barn som svenska terrorister var delaktiga i eller på annat sätt bidrog till.
Glöm nu inte de politiker och tjänstemän som kritiserade eller motarbetade oss som kämpade för stopp av detta hemska. I synnerhet de kvinnor som här hemma ägnar sig åt kvinnofrågor. En i ledande position, en kvinna som sitter i toppen av en sådan organisation, vägrade att ta mig i hand då hon var bland dem som ansåg att jag spred fördomar och lögner. Jag vet vilka ni är. Det räcker för mig. Mina kollegor och jag stod inte bredvid och var tysta medan övergreppen begicks. Vi sade upp oss från våra jobb för att ge offren en röst.
Feministerna i Europa förhärligade förtrycket mot sina systrar i kalifatet😂 de äcklar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar