onsdag 5 december 2018

Jag lämnade in anställnings pappret till malmö stad den 2016.12.07 till Jobbmalmö i Cypressvägen 18 , jag själv åkte med bussen och lämnade pappret till dem ,



Hej på dig Ulrika God jul...
Inbox
x

Samuel Ku <samuel.ku35@gmail.com>
Sat, 10 Dec 2016, 22:39
to Ulrika

Jag önskar dig  en fin  god jul.
Jag lämnade in  anställnings pappret till malmö stad  den 2016.12.07  till Jobbmalmö i Cypressvägen 18  , jag själv åkte med bussen och lämnade pappret till dem ,
med vänlig hälsningar
Ulrika Stenberg <ulrika.m.stenberg@arbetsformedlingen.se>
Tue, 13 Dec 2016, 08:18
to me
Hej Samuel!
Vad bra. Jag har fått besked av dem att vi behöver avvakta med planeringen hos dem till nästa år.
Med vänlig hälsning

Ulrika Stenberg

Arbetsförmedlare

Arbetsförmedlingen | Kungsgatan 6

Postadress: Box 6009, 20011 Malmö

Telefon: 010-4886543 | Fax: | Växel: 0771-60 00 00

E-post: ulrika.m.stenberg@arbetsformedlingen.se

www.arbetsformedlingen.se | www.facebook.com/arbetsformedlingen

Från: Samuel Ku [mailto:samuel.ku35@gmail.com]
Skickat: den 10 december 2016 22:40
Till: Ulrika Stenberg <ulrika.m.stenberg@arbetsformedlingen.se>
Ämne: Hej på dig Ulrika God jul...

to Ulrika

Hej och gott fortsättningar

Just nu jag har varit arbetslösa i 10 år i Sverige.

Jag söker varje år mer än 1000 jobb utan resultat, jag har sökt vilket jobb som helst, men fick inte något arbete.

Är det mitt huvudet färg som orsaker? 10%

Är det mitt efternamn som är hinder ? 20%

Är det min nationalitet som hinder? 30%

Är det myndigheten som hindra mig för att få ett arbete 100%

Jag är en person som är redo för att  ta emot vilket jobb som helst också starkt och friskt  båda psykiskt och fysiska, men tyvärr i  det moderna och demokratiska samhälle vi får inte något arbete, tidigare jag bodde i Irak under Saddam hussien tiden  aldrig varit någon gån arbetslösa alltid hade jobb när bodde i Irak alla kallade Saddams regim för  en diktaturiska regim ja han var det, men man blev inte så långt arbetslösa som händer idag i Sverige.

Jag har varit jätte länge i Sverige har jobbat ett tag via Skövde kommun  från 2002.11.01 till 31.12.2007 från denna datum tills idag som är 2017.1.05 varit arbetslösa ca 10 år arbetslösa har testat många sätt för att få ett arbete men fick aldrig, vem kan ligga bakom detta svårigheten det vet väl jag mer än annan skulle tänka om eller hitta något påhittningar.

Jag fick ett brev från min handläggare  före månade och skrivit under sedan skickat till jobb malmö för anstälning, men fick inte något svar ännu. Det finns ju kopia av pappret.

Med vänlig hälsningar samuel

0729403747

2017.01.95

Denna skrivelse fortsätter vidare med mer information.
Sedan jag kontaktade min handläggare Ulrika Stenberg den anti semitiska  kvinnan, om malmö stad har inte svarat mig nej eller ja?
Ulrika Stenber.
Samuel du borde prata med din socialsekreterare det är dem som  ger eller stoppas folk.
Några veckor senare jag har kontaktat en kvinna som jobbar på jobbmalmö på angivna adressen Jobbmalmö i Cypressvägen 18 frågade henne om mig.
Jag: hej jag heter samuel har lämnat en anställningspapper till er, men ni har inte hört av er?
Kvinna: vänta lite en minuter ska kolla vad som har hänt med ditt papper jag pratar sedan med dig kan du vänta en minut?
Jag: ja det kan jag, då hon kollade upp uppgifterna som dem har fått om mig sedan berättade för mig.
Hon: har två olika  socialsekreterare  på socialen i malmö öster?
Jag: ja det har jag, men jag vet inte vad menar du för man ha två olika socialsekreterare?
Hon: en för ekonomiska och en för planeringar.
Jag: aha ja jag en som brukar ibland prata med hon sa ska fixa ett arbete för mig,
Hon: nej tvärtom hon stoppade att vi skulle anställa dig två kvinnor på socialen en  som kallade sig Hennele Landen med en till på arbetsförmedlingen meddelade oss att vi ska inte anställa dig dem gav väl dåliga informationer om dig vi vet inte om det stämmer eller inte i så fall du kan vända dig till dem och fråga dem varför dem ville inte att du ska få ett arbete.
Hennele Landen en 65 åriga kvinna som jobbade inom socialen bor i malmö hon har en idee som nära nazister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar