tisdag 4 december 2018

Jag har väl bra kunskaper för psykologi, båda psykoanalytiker också kroppsspråket, Så jag vet väl hur människor bete sig och vilken orsak som gör så att sådana människor göra så sjuka saker.



Jag har väl bra kunskaper för psykologi, båda psykoanalytiker också kroppsspråket, Så jag vet väl hur människor bete sig  och vilken orsak som gör så att sådana människor göra så sjuka saker.

Jag tidigare ar skrivit om rasisternas  steg för steget det finns väl 3 olika perioder inom rasisternas sjukdomar, om man befinner sig inom myndigheter tjänsteman då dem försöker att använda lag och regler för sina skulder för att kunna vinna mot folk, på grund av religionen, huvudet färg, nationaliteten rtc.
Första steget av rasismen är inte så farliga, men andra steget kan ge våldet och göra våldsamma. ,men sista steget bli samma som beierevik i Norge.
Vi människorna talar bara 10% via våra munnen , men resten man talar 90% via kroppen. Då det betyder att vid första prat ditt kroppsspråk avslöjar dig..

i Det Nordiska länder finns en sjukdom som kallas Styr och leda  över, det finns ett annat ordspråk som kallas ned tryck och mår bättre.,,,För här är  mörk och dessa människors inferioritet är på detta sätt, de försöker märka varumärket för att attackera andra på verbal sätt, för att dem själva mår bli bättre. till exempel fascisterna lycka ta sig i den svenska myndigheten, dem kan vara fascister anti semitismen.

De personerna gör inte mot alla folk med invandrare bakgrunder dem är fega vågar inte göra sånt mot islamisterna, dem  psykopater går bara  emot snälla och trevliga människor.

De planerar och diskuterar med varandra hur dem skulle ned trycka en människan innan dem skulle   ha möte med någon, därför att dem vill bli kvittas av det som gör ont i deras innerst inne, dem sjuka människor ibland använder invandrare mot invandrare, dem invandrare som gör sjuka saker mot andra invandrare det beror väl på kanske bli tvingas om personen gör inte så mot andra kanske bli sparken på sitt jobb.

Ja så dem använder vissa folk som bli fascisternas handverktyg för att köra sina smutsiga saker och ting.

Jag träffade några personer i malmö  en del av dem har gått på narkotika  när jag kunde kontakta folk som känner honom och henne hon tar  droger samma vi vet vilken droger dem tar det kommer på rätt tiden.

Under tiden som jag hade möte med dem personerna jag har uppfattat att dem kan vara farliga en isis terrorist den islamiska brutala fascistiska terrorgruppen i mellan östern som finns väl mer än 30000 medlemmar av dem islamiska terrorgruppen i Sverige.

mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar