onsdag 19 december 2018

hej och god jul, jag tycker att du lider av starka paranoid Gustav med fas handverktyg.




hej och god jul, jag tycker att du lider av starka paranoid Gustav med fas handverktyg.
Du sa att du vill inte prata om förskolan, men kräver du att jag måste lämna till dig om jag polis anmälde förskolan.. det är inte dina saker du skickade väl vad förskolan skickade till er.
Sedan du har inte denna kunskaper att fördöma människor du verkar vara en anti semitisk människor
 de bilderna svarar dina frågor  mr doctor fake game.
Jag är så ledsna när man ser så man bli behandlas av en del svenska som har rasistiska eller nazistiska åsikter en person...antisemitism i malmö är väldigt mycket många av dem jobbar inom myndigheterna viktiga posten, till exempel inom social myndigheten, arbetsförmedlingen och andra myndigheter. De lider starka komplexer dem använder lag och regler för deras skulder dem försöker att spela väl mycket roll inom människornas liv, Men den mannen med en kvinna som ringde till mig idag allt är inspelade, själva kan inte så mycket dem startas av en Kvinna som heter Bejram och andra heter monica, jag hade möte med dem någon gång dem två med en  person till kräver Gustav och  Mirza för att kränka försöka att kränka mig kanske jag skulle säga något så att dem kunna på hitta mer sjuka saker
مرحبا وعيد ميلاد سعيد ، وأعتقد أنك تعاني من غوستاف بجنون العظمة قوي مع أدوات يدوية المرحلة.
قلت إنك لا تريد الحديث عن مرحلة ما قبل المدرسة ، لكنك تطلب مني أن أغادر لك إذا أبلغت الشرطة بالمدرسة ، إنها ليست الأشياء التي أرسلتها لك بشكل جيد ، ما أرسلته إليك المدرسة التمهيدية.
بما أنك لا تملك هذه المعرفة لإدانة الناس ، يبدو أنك شخص معادي للسامية
  هذه الصور تجيب على أسئلتك لعبة السيد الطبيب مزيف.
أنا حزين جدا عندما ترى أنك تعامل من قبل بعض السويديين الذين لديهم وجهات نظر عنصرية أو نازية لشخص ...
معاداة السامية في مالمو هم كثيرون منهم يعملون في وظائف هامة في السلطة ، مثل السلطة الاجتماعية ، وخدمات التوظيف وغيرها من السلطات. إنهم يعانون من معقدات قوية ، ويستخدمون القوانين والقواعد الخاصة بديونهم ، ويحاولون أن يلعبوا دوراً كبيراً في حياة الناس ، لكن الرجل الذي يدعى لي اليوم ، كلهم مسجلون ، لا يمكنهم أن يبدؤوا بأنفسهم من قبل امرأة تدعى يطلق على  والآخرين مونيكا ، بیرام وقد التقيت بهما ذات مرة مع شخص يطلب من جوستاف وميرزا أن ينتهكوا محاولة انتهاكها ربما أقول شيئًا حتى يتمكنوا من العثور على المزيد من الأشياء المرضية

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar