onsdag 5 december 2018

Gustav Norin lögnaktiga uttalande.


Gustav Norin lögnaktiga uttalande.
Gustav Norin: Samuel missnöjd med alla tjänsteman  han beklagas alla..
Gustav Norin du kränker mig jag svarar dig är det missnöjd kan kalla det missnöjd
Du har fel jag har alla dina samtalet du kan inte spela falska doktor  jag vet att ni försöker att tystna ner oss så att vi ska hålla tyst vad som skulle hända med vårt barn ..
Du vill kränka mig sedan om jag skulle protestera dina kränkande också olämpliga ord och dina ordangrepp mot mig då du tycker att jag är missnöjd med alla tjänsteman?? du duktig på att ljuga. Jag är inte missnöjd  jag vet att den svenska Majoriteten är goda och jag har väl respekt för  alla svenska folket, men det finns en liten Små minoritet, tänker precis som dig och några till som finns omkring dig, om jag var missnöjd kunde för länge sedan har lämnat Sverige är du sånt att vill pressa på mig att lämna Sverige varsågod betala mer än 12 år tillbaka då jag kommer att lämna Sverige via FN som hämtade mig hit till Sverige.Därför att jag har tagit beslut att publiceras alla samtalet som hade med er  då folk kan avgöra vad som är för fel och vad är som för rätt  även alla brevet som ni lämnade till mig från förskolan plus samtalet som jag hade med förskolans pedagogen. tänkte skicka till dig idag s samtal, men det var för mycket ska minskas du kan ta en titt på min blogg där du kan läsa dina falska doktor spelen.. Jag har en förslag för den tolken som idag 2018.12.05 tolkade för min livs vännine så att läsa mer svenska hon tolkade väl fel har lyssnat på allt som hon tolkade det verkar att hon kan inte så bra svenska hur ska bli tolk Fyfan,,,,om jag publiceras folk kommer att skratta om henne.,, Gustav Norin berättar att varför jag pratar mycket om iranska regimens anhängare i Sverige kanske jag är rädd, om jag var rädd herr Gustav Norin kunde inte blogga och ha så mycket karikatyr  över nätet det betyder inte vi är rädd vi har inte något rädsla över detta, bara vill varna andra att vi vet vad som rör sig här och där.
Fram och allt det som handlar om mitt privat liv  dem kan inte lägga sig  det är min nät aktiviteten  ni har inte rätt att använda det som en sak mot mig  om ni gör så det betyder att ni får krav från iranska regimen,...  om någon skulle göra så jag har en tolkningar och det är denna bilderna som finns under


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar