lördag 1 september 2018

Meddelande från Amena Qaderi till alla människor i världen och människorättsinstitutioner Amina Qaderiens tårar och ord Mor Zanyar Moradi Politisk fånge som domt till död av den iranska regimen,,,,mina meddelande till alla människor i världen och människorättsinstitutioner:




Meddelande från Amena Qaderi till alla människor i världen och människorättsinstitutioner Amina Qaderiens tårar och ord Mor Zanyar Moradi Politisk fånge  som domt  till död  av den iranska regimen,,,,mina meddelande till alla människor i världen och människorättsinstitutioner:
Amineh Qaderis budskap till alla politiska aktivistiska människor och all mänsklig organisation, alla människorättsorganisationer över hela världen.
För två månader sedan dödade den iranska underrättelsetjänsten Amineh Qaderis man Eqbal Moradi


Det har varit tio år sedan min sons död var förskräckt och min son och min följeslagare, min fru (Iqbal Muradi), lever inte längre! Det har varit tio år sedan jag inte har sett min son!

Min man hade en kampanj för mänskliga rättigheter i kampanjen för försvar av medborgerliga och politiska fångar och försvarare för mänskliga rättigheter i Kurdistan!

Många gånger ville de mörda min man
!

Zanjar och Loghman dömdes till döden genom att tillverka falska anklagelser.

Jag vill att alla människorättsinstitutioner och människor ska hjälpa min son fri! Hör och hör mig skrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar