lördag 1 september 2018

Hej jag vill göra en undersökning hur många folk tror på svenska statliga medier? Och hur många som tror på amatör medier? ni kan skicka vi min e-post adress vi kommer att publiceras undersökningen utan censur.


‌Hej jag vill göra en undersökning hur många folk tror på svenska statliga medier?
Och hur många som tror på amatör medier? ni kan skicka vi min e-post adress  vi kommer att publiceras undersökningen utan censur.
Idag folk tror inte så  länge på svenska  statliga medier, folk tror mer på amatöra medier som  alltid sänder sanningen .
Jag lyssnade på zayaleh den kurdiska radio program  som skrivit att svenska myndigheter tror att det finns osanning propaganda om Sverige, men dem går inte se vad arbetsförmedlingen gör med folket, även vad finns om orättvis idag,,, det finns video och samtalet som isnpelade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar