onsdag 8 augusti 2018

Tack så mycket för filmen som ni lämnade till mig den 2018.08.02 mellan klockan 13:30 och 14:30 när vi satte oss under träden vid barn badet nära rosengård. Som jag pratade med en arabiska kvinna och hon satte sig ätit notor då dem två kvinnor promenerade utanför på gången vägen så en av dem pekade med kränkande mot oss vi kan stämmas in, men jag vill gärna fråga henne varför hon så och på vilket sätt vad fanns för anledning att hon hade så sjuk i huvudet?

Vi söker  den personen som sa kan bli vittne  vi har redan tre vittne så vi måste först fråga henne varför gjorde hon och vem sa till henne för  att hon skulle göra så idiotiska saker och ting, vi har redan vittne också film.
Tack så mycket för filmen som ni lämnade till mig den 2018.08.02 mellan klockan 13:30 och 14:30 när vi satte oss under träden vid barn badet nära rosengård. Som jag pratade med en arabiska kvinna och hon satte sig ätit notor  då dem två kvinnor promenerade utanför på gången vägen  så en av dem pekade med kränkande mot oss vi kan stämmas in, men jag vill gärna fråga henne varför hon så och på vilket sätt vad fanns för anledning  att hon hade så sjuk i huvudet?
kvinnan mellan 23 och 24 med en kvinna som är nära 45 år ålder har väl  onormala beteende. det finns väl film och foto om dem båda, den andra som hade Mental invaliditet
och hade Mental invaliditet intellektuell handikapp är ärvt är  också lede av mytomani är kända för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar