lördag 14 juli 2018

Ni kan läsa hur arbetsförmedlingen ljuger och ger felaktiga och lögnaktiga information om mig till arbetsgivare då när jag skriver om nutidens fascister jag menar sådant



 Ni kan läsa hur arbetsförmedlingen ljuger och ger felaktiga och lögnaktiga information om mig till arbetsgivare då när jag skriver om nutidens fascister jag menar sådant,, därför att jag kallar arbetsför människors kränkande.
Hej!    datum 2018.07.02

Hur länge har du arbetat i skogen? Är du van med att hantera en ,,,,,?
Jobbet kommer vara i ...... med start på lördag.

Vänligen svara snarast om du fortfarande är intresserad.

Med vänlig hälsning,
---
Jag ja jag är redo att börja jobba imorgon jag är vanna att jobba.
mvh samuel

---
Okej, det låter bra.   da
Jag ringer dig imorgon vid lunchtid. Funkar det för dig?
----------------
Jag det går bra du kan ringa mig när som du kan jag har mobilen med mig hela tiden..
mvh samuel
..------
2018.07.04
F  Hej igen..  jag måste prata med arbetsförmedlingen inann vi ska besämma boka en tid för anställningstid.
mvh f
-------------------------
Jag hej du kan göra jag bor i malmö  du kan prata med arbetsförmedlingen det är ok.
mvh samuel
--------------------
F Hej samuel ,  jag vill tyvärr meddela dig vi kan inte anställa dig på grund av info som vi har fått från arbetsförmedlingen, vi har pratat med arbetsförmedlingen om dig dem gav helt dåligt information om dig och dem sa jag får inte anställa dig hos oss.
mvh F
____
Hej f kan du berätta  för mig vad sa arbertsförmedlingen om mig jag kommer inte avslöja ditt namen jag lovar dig.
mvh samuel
-------------------
F Hej Samuel arbetsförmedlingen tycker du kan inte jobba  du har problem på vilket sätt har du för problem arbetsförmedlingen förklarade inte..
mvh f
________________
Jag tack för informationen
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar