söndag 15 juli 2018

Jag fattar inte varför metro försöker att minska sina trovärdigheten hos folk och publiceras falska nyheter om iran..


Jag fattar inte varför metro försöker att minska sina trovärdigheten hos folk och publiceras falska nyheter om iran..
En skamfull och falsk nyhet på tidningen Metro, fredagen den 13:e juli 2018.
Varför publicerar inte tidningen Metro fakta när det gäller situationen i Iran?

Lotta Berg, tisdagen den 10:e juli 2018

Lotta Berg Fathi Mojtaba jag är så tacksam att du förmedlar alla inlägg så att folk här hemma kan förstå vilket förtryck kvinnor lever under i IRAN Det är så långt från våran verklighet så jag tror inte allt folk ens kan fantisera eller för den delen tro på det
 lotta Berg vill bli ayatollahs anhängare i Sverige
Lotta Berg Tack  som jag skrev i ett annat inlägg så besökte jag Iran för en månad sen underbart land , men att se förtrycket mot speciellt kvinnor fick mej att må dåligt .. jag kämpar också för att tala om för så många som möjligt .. o hoppas snart att omvärlden inser o inte blundar .. sen att se alla kvinnor som vågar trotsa får mej att hoppas att omvärlden följer efter o stöttar alla dom modiga kvinnorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar