onsdag 11 juli 2018

Idag 2018.07.11 klockan 13;30 träffade jag två personer, jag går inte inom vad vi pratade om därför allt är finns inspelade redan,,, och jag har fått en uppfattning som ger reslutaten att det är en smutsiga spel mot oss, när man kräver arbetsförmedlingen då andra myndigheten måste hitta något på så att fixa en annan saker som man ska tänka om.

mina tolkningar och uppfattningar är det här växer upp moderna nutidens fascister.
Idag 2018.07.11 klockan 13;30  träffade jag två personer, jag går inte inom vad vi pratade om därför allt är finns inspelade redan,,, och jag har fått en uppfattning som ger reslutater att det är en smutsiga spel mot oss, när man kräver arbetsförmedlingen då andra myndigheten måste hitta något på så att fixa en annan saker som man ska tänka om.
Jag ska snart beskriva vad pågår idag inom svenska myndigheter och hur fungerar vad finns i verkligheten och vad som finns i sanningen och vad som finns osanningen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar