lördag 21 juli 2018

Hej.. Jag vill förklara om en sak som måste alla föräldrar veta om..


Hej..
Jag vill förklara om en sak som måste alla föräldrar veta om..
ni ska ha noggrant koll på ert barnens beteende och förändringar lyssna alltid på ert barns berättelse  ta allvar vad som barnen säger, därför att barnen alltid säger sanningen barn ljuger aldrig, när barnen kommer och berättar om en dåliga saker som händer med honom, henne då ni måste veta det finns en hotbild via förskollärare (pedagogen) mot ditt barn ni måste ta allvar och lyssna noggrant på era barn.
Jag själv som har väl många kunskaper framför allt kroppsspråks kunskaper, som hade utredas en sak har använt mest kroppsspråks kunskaper en skulle bara gå efter känslan.
inom mina kroppsspråks kunskaps gav väl resultaten att det finns en person som jobbar på denna förskolan  som tidigare jag har sett personen som brukar ändra sitt ansikte  solglasögon  och lös hår när personen brukar se oss eller befinner sig nära oss när vi har barnen med oss och befinner oss nära personen.. Därför att vi anser personen är ett hotbild mot vårt barnen, därför att barnen berättade många  känsliga saker som går inte beskriva här det skulle lämnas till polisen i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar