söndag 15 juli 2018

Här nazisterna planerade att diskriminera mot mig på arbetsförmedlingen.




Här nazisterna planerade att diskriminera mot mig på arbetsförmedlingen.
 Då fascistiska planer påbörjade den 2018.08.17 klockan 13:00 när jag träffade nazisterna och diskuterade om min ärende. Jag känner mig så att jag blev utsattas av svenska antisemitiska i malmö.
Jag vill berätta om en sak som är väldigt viktigt att dem som frågar om ekonomiska situationen veta att dem själv är en stort orsaker och hinder för att vi får inte något arbete.
Jag fått ett kränkande särbehandlings brev från min tidigare handläggare på arbetsförmedlingen den2017.06.07 som har extremistiska åsikter med andra då det står på brevet  att jag skulle skriva under och skicka tillbaka till arebetsförmedlingen.
Efter undersökningar vi identifierade personen som har nazisitiska åsikter som låg bakom avstängning på jobb och utvecklingsgarantin. det finns mer berättelse på denna sidan om mötet med nazisterna den 2017.08.17 klockan 13.00
Den 2017.10.13 jag skrev detta brev till arbetsförmedlingen
Jag kontaktar dig angående om denna papper som jag lämnade in den 2017.06.07  som kallas utbytte mellan arbetsförmedlingen och socialtjänsten nu min undersökning gav resultaten så att denna svårigheten som fick jag socialtjänsten skaffade och jag tar tillbaka denna underskriften  från och med idag klockan 12:22  därför att jag anser det är en diskriminerings metoder mot mig personligen från arbetsförmedlingen,  därför att denna funkar inte och kan bli olagligt därför att jag ska ta tillbaka min underskriften som jag lämnade på grund av att Ulrika Stenberg skickade till mig.
En annan saker som jag måste berätta för dig det är så att jag hade tid med arbetsförmedlingen och socialtjänsten den 2017.08.17 jag fick att jag blev avstängt båda från jobb och utvecklingsgarantin och nystartjobbs rättigheter  utan att jag ska få någon information varför. efter denna tiden borde Ulrika stenberg skickade till mig information vad jag skulle göra och hur skulle överklaga, men Ulrika stenberg har inte gjort och jag anser det som  tjänstfel och brott mot mina rättigheter.
jag ska samla alla informationen alla brev som jag skickade och alla bevisen ska lämna till rikspolisen om jag får inte svar då jag skicka vidare till Europa domstolen
med vänliga hälsningar samuel
2017.10.13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar