fredag 29 juni 2018

Mina teori och mina kroppsspråks kunskaper gav resultaten så att gårdags möte med två personen det var en indirekt meddelande till oss att dem har makt och kan göra vad som helst och vi måste hålla tyst om någon gång en av förskollärarna skulle slå mot vårt barn



Mina teori och mina kroppsspråks kunskaper gav resultaten så att gårdags möte  med två personen det var en indirekt meddelande till oss att dem har makt och kan göra vad som helst och vi måste hålla tyst om någon gång en av förskollärarna skulle slå  mot vårt barn.
 Hella möten är inspelade och det finns hos mig och mina vänner vi ska läsa inom vad som och vem har skrivit mot oss om dem skulle kontakta oss igen jag måste kontrollera saker och ting även kräva att få skrivelsen. Men vi kommer att bli hårdare nästa gång om barnen pekas på någon av förskollärarna som brukar slå barnen då stanna därifrån och ringer till polisen.
Vad jag kom in i det mötet var för mycket egoist för ett av våra människor
Vi hade ett möte med den,,,En narcissistisk människa , tycker att  han, hon är bäst  tittar på samma ögon och jämföra alla på samma sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar