torsdag 28 juni 2018

Jag har väl många utbildningar speciellt inom människors liv stils som psykoanalytiker och kroppsspråk kunskaper. När jag skulle prata med någon och vill komma in djupt i deras inre då Jag fokuserar mer på deras kroppsspråk än ska lyssna vad dem säger.


Jag har väl många utbildningar  speciellt inom människors liv stils som psykoanalytiker och kroppsspråk kunskaper. När jag skulle prata med någon och vill komma in djupt i deras inre då Jag fokuserar mer på deras kroppsspråk  än ska lyssna vad dem säger.
Den 2017.08,17 kl 13:00 det gjorde jag, så Jag fokuserar mer på deras kroppsspråk då i min kroppsspråks kunskaper avslöjade att dem fick krav från någon utanför och därför att jag beskrivit som en politiska beslut som krävde av länderna som jag brukar kritiserar dem speciellt iranska regimen som svenska politiker har en god relation med iranska regimen.
Och mina tolkningar för deras kroppsspråk , Dem ville meddela mig att dem har makt och dem kan göra vad som helst mot människor när som dem vill också dem kan göra vad som helst.
Det finns video inspelade hela möten båda med ljudinspelade också inspelade via min armbandsklockan.
Speciellt när jag frågade min handläggare om jag får lämna in varje månade aktivitets rapport, hon svarade nej det behövs inte att du lämna in någonting.
Jag frågade henne igen har jag fortfarande rätt till nystartjobb stöd? hon svarade så nej det får du inte du är avstängt från idag från allt.
snart kommer videon här och på mina andra webbplatser att visas upp
också ska publiceras brevet som kallade utbyte mellan två myndigheter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar