lördag 28 april 2018

En vän meddelade mig igår så att när han pratade med en iranska antisemitiska man i centrala Malmö.


En vän meddelade mig igår så att när han pratade med en iranska antisemitiska man i centrala Malmö.
Min vän frågade honom vad händer i Iran? mannen svarade det går bra alla lever som kung i Iran..
min vän frågade honom om alla lever som kung i Iran vad gör du här i Sverige?
Då antisemitiska man ville inte svara och jag har rätt vart jag vill leva, min frågade mannen men du känner dålig i Sverige bättre att åka och jobba i Iran och tjäna bra pengar där?
mannen som har bott i Sverige i nästan  15 år  och brukar åka till Iran varje år sade  till min vän är du rasist?
min vän svarade nej det gör jag inte det är du som sa alla lever som kung i Iran och vi vet mer än du vet om Iran, men sanningen är alltid bättre att man ska ljuga...
Iranska antisemitiska manen sade Iran är mitt länd och hur du älskar Sverige som ditt land vi älskar vårt land och Iran ska totalt förstöra israel inom 22 år ,,
min vän frågade honom om du älskar ditt land vad gör du här också du är en rasist och anti judiska folket  du får inte snacka skit här?
då mannen blev arga och ville inte svara mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar