söndag 11 februari 2018

Hej på er mina goda läsare. denna blog riktar inte mot någon personligen, denna blog handlar om en långtids diskriminering som jag har väl sett och känt..


Hej på er mina goda läsare.
denna blogg riktar inte mot någon personligen, denna blogg handlar om en långttids diskriminering  som jag har väl sett och känt..
jag ska säga en sak kanske en god svenska läsa denna blogg och anser att vi skriver dåliga om Sverige, nej det gör vi inte  vi har fullständighet respekt för svenska goda folket.
Denna blog handlar om dem personerna som har väldigt rasistiska och kunde ta sig inom svenska myndigheten och använder lag och regler  för sina skulder.
kanske dem gör samma sak mot en svensk det spelar inte för roll dem gör vad dem kan mot folk som dem tycker inte om.
Andra saker tyvärr vill säga den finns mer än 78 turkiska spioner oc agenter i Sverige en del av dem turkiska agenter fått jobb inom arbetsförmedlingen och socialen, en av dem turkiska agenter jobbar på arbetsförmedlingen i malmö kungs gatan 6, mannen har officer inom turkiska underrättelsetjänsten (MIT)  denna man  skaffar problem mot folket som har kurdiska bakgrunden. När det finns denna mannen inom arbetsförmedlingen i malmö då det är ett stort hot mot kurdiska folket.
mer information och bilder på personen kommer snart
nästa gång ska publiceras information om alla mötet som jag hade med bengt D en chef i karlstad också alla samtalet och viktiga video ska synas här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar