fredag 24 januari 2020

Kanske folk fråga mig varför jag skaffade denna bloggen?


Kanske folk fråga mig varför jag skaffade denna bloggen?
1= jag  kontaktade många myndigheter när jag blev avstängt från arbetsförmedlingen ingen som ville svara mig även vi fick massor av kränkningar och föraktande och ord angrepp mot oss från några från socialtjänsten i Malmö det finns tillräckligt bevis som inspelades.
2= Jag kontaktade kundtjänsten via arbetsförmedlingen flera gånger, men gav inte någon resultat. då den sista januari 2018 fick ta beslut så att skaffa en blogg så att skriva vad som händer gång på gång med min familjen och dem dåliga och kränkande och föraktande bemötande fick via från några personer som finns tidigare jag har skrivit om dem.
ربما يسألني الناس لماذا حصلت على هذه المدونة؟
1 = اتصلت بالعديد من السلطات عندما تم تعليقي من مكتب التوظيف ، لم يكن أحد يريد الإجابة لي حتى حصلنا على الكثير من الانتهاكات والإهانة والاعتداء علينا من البعض من الخدمة الاجتماعية في مالمو ، وهناك أدلة كافية تم تسجيلها.
2 = اتصلت بخدمة العملاء من خلال خدمة التوظيف عدة مرات ، لكنني لم أعطي أي نتائج. عندما كان على كانون الثاني (يناير) الماضي من عام 2018 اتخاذ قرار للحصول على مدونة لكتابة ما يحدث مرارًا وتكرارًا مع عائلتي وتلك الجهود السيئة والمسيئة والمزدينة التي تلقاها بعض الأشخاص الذين سبق وأن كتبت عنهم

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar