fredag 22 mars 2024

Barn drogade via familjenhem Socialtjänsten skyddar barn eller hjälper pedofilerna för att så lätt få tag på barnen?

 





 Barn drogade via familjenhem Socialtjänsten skyddar barn eller hjälper pedofilerna för att så lätt få tag på barnen?


Vi lyckades att träffa en person som har jobbat flera år till baka genom pedagogiska området.

Vi frågade personen hur fungerar genom förskolor, och skolor i Sverige.

Vi! hej  hur mår du?

Hon! ju tack bara bra.

Vi! pratade med dig tidigare en gån på busshållsplatsen ni sa ni jobbade flera år tillbaka genom förskolor också skolor i Sverige?

Hon! ja det stämmer, när jag började jobba genom förskolan jag var ung efter att har sett allt så tog beslut att inte skaffa barn, jag åkte till tyskland och sålde min livmodern, det var svårt, men sakerna som jag har sett gjorde mig att sälja min livmodern kanske en bra väg att inte skaffa barn så ska bli behandlas så som jag har sett på mina ögonen.

Vi! vad har ni sett som vi vet inte om det?

Hon! ju det är väl svårt  att berätta just nu, men jag måste bli av med denna madrömen som tog plats i min hjärnan i flera år, om jag skulle berätta en sak ni kanske tro inte det är väl sjukt att hända i vårt vackra land som Sverige.  Alla barnen som socialen omhändertas från familjen  redan en eller två pedofiler har kontakt med barnen via förskolor,  skolor, dem pedofilerna  kommer via familjens handläggare  från kommunen, när pedofilerna kom till skolan, förskolan, där finns en lärare som hjälper pedofilerna så att kunna våldta barnen sedan samma lärare gör orosanmälen till socialtjänsten för att processen skulle fungera som är en laglig till att pedofilerna skulle kunna  köpa barnenn, socialen beklaga familjen och försöker så att hitta en sak som skulle på pressa familjen psykiskt, socialen delar personalen en del skulle ha kontakter med familjerna, och en del skulle ha kontakter med skolan och pedofilerna, samtidigt dem kräver lärarna så att orosanmäla hela tiden mot  familjen så att  familjen missköta barnen.

Vi! vi har en vän kunde ta tag på ett brev  från en förskola i malmö som  en socialsekreterare  skrivit till  förskolan och krävde en kvinna som hette jenny   om dem skulle våldta en familjen barn pappan kan på verkas och attackera  förskolans personalen då personalen kan kalla till polisen då pappan kan sitta i fängelse för olaga hot, och de kan så lätt plocka barnen från familjen år 2018 april månaden. 

Hon! tyvärr det är helt rasistiska  vi har många rasister som sitter via myndigheten och utnyttja myndighetn mot folk, tyvärr myndighetn lyssnar mer på rase än offern, Jag har tusentals brev som samlades hos min syran i danmark hur socialen kräver förskolan att denna barn ska bli våldtas  den lärare som skulle lyssna på socialen kan få  mellan 35000 och  45000 kronor , jag har jobbat och fick förslag att göra det, men jag nekade  min chef kallade mig flera gånger att jag skulle bara hålla tyst annars jag kunde förlora mitt jobb, jag komma ihåg min chef sa en gång om jag skulle berätta för en tidning eller någon då jag kommer aldrig få jobb i Sverige.

 När skulle komma pedofilerna till skolan jag sjuk skrev mig och tog ledig i så fall att se sjuka saker som kan på verka hela mitt liv psykiskt.Faktiskt var rädd hela tiden under mitt jobb jag levde med madrömen, ni är utländska kan flytta  till ett annat land, men vi svenskar har svårt att flytta till ett annat land.

Vi! vi vet inte vad vi skulle säga faktiskt det är kärande av hjärtat att höra sådana sjuka saker som händer idag,  och vi har fått ont i hjärtat att hör sådana saker tyvärr , vi vet svenska folket är väldigt goda folk, men dem som gör så är en minuritet som har mer pengar och kan göra vad dem vill, vi  bara kan säga tyvärr, sådana människor vill skada Sverige  vi älskar Sverige, men det som ni pratar om hände mer efter 2006  före 2006 aldrig har sett eller hört sådana  sjuka saker under dem blå partierna kan ha hänt?

Hon! neja  det tror jag inte  det finns sådana personer över allt.

Tyvärr jag måste gå har inte mer tid ha en trevlig helg.

Vi! tackså mycket för informationen, faktiskt schockerade oss informationen, vi har sett en del, men vi trodde det är bara en person skulle göra så, då  myndigheten visste t inte om händelsen.

Tack så mycket 

----------------------

👇👇👇👇👇👇👇👇

Om jag skulle flytta från Sverige kommer aldrig att prata om Sverige därför att Sverige är inte mitt land.

De också respekterar inte som en av deras landsman.

Vi är gäster här, men man ska inte hålla tyst när man skulle se orättvisa saker man till och med man bor här har två saker ska följa med skyldighet och rättigheter.

När man har flyttat dålig eller bra man ska inte lägga sin energi och prata om ett land som man befinner inte sig där längre .

👇👇👇

Det absolut hjälper inte att censurera händelsen, eller hota folk så att tystna ner,  det är bättre att hitta en bra lösningar så att bygga upp med en välbemötande och mer mänskligheten bemötande så att kunna bekämpa som kallas disinformation, men sociala medier säger helt annan saker..minska personen ersättningar eller stoppa hjälp för att personen hålla tyst .

تخدير الأطفال عبر منازل الأسرة هل تحمي الخدمة الاجتماعية الأطفال أم أنها تساعد المتحرشين بالأطفال على الاستيلاء على الأطفال بهذه السهولة؟

تمكنا من مقابلة شخص عمل منذ عدة سنوات في المجال التعليمي.

سألنا الشخص عن كيفية عمل الحضانات والمدارس في السويد.

نحن! مرحبا، كيف حالك؟

هي! شكرا لك على ما يرام.

نحن! تحدثت معك سابقًا ذات مرة في محطة الحافلات وقلت أنك عملت منذ عدة سنوات في رياض الأطفال وأيضًا المدارس في السويد؟

هي! نعم هذا صحيح، عندما بدأت العمل في الحضانة كنت صغيرًا بعد أن رأيت كل شيء لذلك قررت ألا أنجب أطفالًا، ذهبت إلى ألمانيا وبعت رحمي، كان الأمر صعبًا، لكن الأشياء التي رأيتها جعلتني أبيع رحمي ربما تكون هذه طريقة جيدة لعدم إنجاب الأطفال، لذا ينبغي معاملتها كما رأيت بأم عيني.

نحن! ما الذي رأيته ولا نعرف عنه؟

هي! حسنًا، من الصعب أن أقول ذلك الآن، لكن يجب أن أتخلص من هذا الكابوس الذي احتل مساحة في ذهني لعدة سنوات، إذا كنت سأخبرك بشيء واحد قد لا تعتقد أنه من الجنون أن يحدث في بلدنا الجميل مثل السويد . جميع الأطفال الذين تتم رعايتهم من قبل الخدمات الاجتماعية من الأسرة (واحد أو اثنين من المتحرشين بالأطفال) لديهم اتصال مع الأطفال عبر رياض الأطفال والمدارس، ويأتي هؤلاء المتحرشون بالأطفال عبر أخصائي الحالة الخاص بالأسرة من البلدية، وعندما يأتي المتحرشون بالأطفال إلى المدرسة، في مرحلة ما قبل المدرسة، يوجد مدرس يساعد المتحرشين بالأطفال حتى يتمكنوا من اغتصاب الأطفال، ثم يقوم نفس المعلم بتقديم تقرير قلق إلى الخدمة الاجتماعية حتى تتم العملية وهو أمر قانوني لحقيقة أن المتحرشين بالأطفال يمكنهم شراء الأطفال ، تعتذر الخدمة الاجتماعية من الأسرة ثم تحاول العثور على شيء من شأنه أن يضغط على الأسرة نفسياً، وتشارك الخدمة الاجتماعية الموظفين في أن بعضهم لديهم اتصالات مع العائلات، وبعضهم لديهم اتصالات مع المدرسة والمتحرشين بالأطفال، في نفس الوقت في الوقت الذي يطلبون فيه من المعلمين الإبلاغ عن مخاوفهم طوال الوقت إلى الأسرة حتى تسيء الأسرة معاملة الأطفال.

نحن! لدينا صديق تمكن من الحصول على خطاب من روضة أطفال في مالمو كتبه سكرتير اجتماعي إلى روضة الأطفال وطالب امرأة تدعى جيني إذا اغتصبوا طفلًا في العائلة، يمكن للأب أن يتصرف ويهاجم موظفي الروضة كما هو الحال يمكن للموظفين بعد ذلك الاتصال بالشرطة، حيث قد يكون الأب في السجن بسبب تهديدات غير قانونية، ويمكنهم بسهولة اختيار الأطفال من العائلة في شهر أبريل 2018.

هي! للأسف الأمر عنصري تماما، لدينا الكثير من العنصريين الذين يجلسون من خلال السلطة ويستخدمون السلطة ضد الناس، للأسف السلطة تستمع للعرق أكثر من الضحايا، لدي آلاف الرسائل التي جمعتها أختي في الدنمارك كيف الخدمات الاجتماعية أطلب من الحضانة أن يتم اغتصاب هذا الطفل. يمكن أن يحصل المعلمون الذين يستمعون إلى وسائل التواصل الاجتماعي على ما بين 35.000 و45.000 كرونة، لقد عملت وتلقيت مقترحات للقيام بذلك، لكنني رفضت اتصل بي مديري عدة مرات ليطلب مني الصمت أو من الممكن أن أفقد وظيفتي، أتذكر أن مديري قال ذات مرة إذا أخبرت إحدى الصحف أو أي شخص، فلن أحصل أبدًا على وظيفة في السويد.

  متى سيأتي المتحرشون بالأطفال إلى المدرسة لقد كتبت مريضًا وأخذت إجازة في هذه الحالة لأرى أشياء مريضة يمكن أن تؤثر على حياتي كلها نفسياً في الحقيقة كنت خائفًا طوال الوقت أثناء عملي عشت مع الكابوس، أنت أجنبي يمكنك التحرك إلى بلد آخر، ولكننا نحن السويديين نجد صعوبة في الانتقال إلى بلد آخر.

نحن! لا نعرف ماذا نقول، في الواقع إنه لأمر مفجع أن نسمع مثل هذه الأشياء المريضة تحدث اليوم، وقد حزنا بشدة لسماع مثل هذه الأشياء لسوء الحظ، نعلم أن الشعب السويدي أناس طيبون جدًا، لكن أولئك الذين يفعلون ذلك هم أقلية الذين لديهم المزيد من المال ويمكنهم أن يفعلوا ما يريدون، لا يمكننا إلا أن نقول للأسف، هؤلاء الأشخاص يريدون إيذاء السويد، نحن نحب السويد، لكن ما تتحدث عنه حدث أكثر بعد عام 2006 قبل عام 2006 لم أر أو أسمع مثل هذه الأشياء المريضة تحتهم الأزرق قد يكون حدث الأطراف؟

هي! لا، لا أعتقد ذلك، هناك أناس مثل هذا في كل مكان.

لسوء الحظ لا بد لي من الذهاب ليس لدي المزيد من الوقت لقضاء عطلة نهاية أسبوع لطيفة.

نحن! شكرا جزيلا على المعلومة، في الواقع المعلومة صدمتنا، لقد رأينا الكثير، لكننا اعتقدنا أن شخصا واحدا فقط هو الذي يفعل ذلك، حيث أن السلطة لم تكن تعلم بالحادثة.

شكراً جزيلاً

👇👇

إذا انتقلت من السويد، فلن أتحدث أبدًا عن السويد لأن السويد ليست بلدي.

كما أنهم لا يحترمون كأحد مواطنيهم.

نحن ضيوف هنا، لكن لا ينبغي أن تصمت عندما ترى أشياء ظالمة، حتى لو كنت تعيش هنا، فلديك شيئين لا بد منهما مع الالتزام والحقوق.

عندما تنتقل إلى مكان آخر، سواء كان جيدًا أو سيئًا، يجب ألا تنفق طاقتك في الحديث عن بلد لم تعد موجودًا فيه بعد الآن

👇👇👇

لا يساعد على الإطلاق فرض رقابة على الحدث أو تهديد الأشخاص حتى يصمتوا، فمن الأفضل إيجاد حل جيد من أجل البناء على معاملة مرحبة وأكثر إنسانية حتى نتمكن من محاربة ما يسمى التضليل، ولكن وسائل التواصل الاجتماعي تقول أشياء مختلفة تمامًا

قلل من فوائد الشخص أو أوقف المساعدة لإبقاء الشخص هادئا

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar