torsdag 12 maj 2022

Varning för dem Turkiska anti kurder i Malmö snart vitkiga meddelande för alla kurdiska snart Jag har fått en tid så att prata med ali Talat 35 år gammal lund allt är inspelade och kan dyka upp är han har fått mitt CV då med min handläggar Hampus Kristiansson skulle att utskriva mig utan anledning.

  




 Varning för dem Turkiska anti kurder i Malmö snart viktiga  meddelande för alla kurdiska snart Jag har fått en tid så att prata med ali shwkit allt är inspelade och kan dyka upp ..  han har fått mitt CV då med min handläggar Hampus Kristiansson   skulle att utskriva mig utan anledning. 


Idag jag har fått ett meddelande från hampus att ali  Talat   shwkit vill skriva ut mig från AMA med deras dubbelmoraliska  lögnaktiga  att dem har ingen insats för mig det betyder att dem bara ljuger ville  bara få mitt CV för att kunna lära sig att skaffa samma CV till sina kära turkar eller islamistiska extremistiska gruppen. Jag vet hur dem säger i kropsspråkt jag förstårt att han 100% ljuger, men sa ingenting på grund av att jag inspelades  för säkerhetskulder  den video isnpelade dyker upp genom kort , Vi pratade den 2022.05.09   och han lovade massor lögnaktiga saker  när jag åkte hem och skickade mitt CV till Ali Talat  som kan vara en av M:I;T medlemmar  som motarbetar mot kurdiska folket i Malmö och lund.

2022-05-12

 

Ali (AMA) ringer: han menar Ali shwkit ringde till Hampus eller hampus som ringde till ali och krävde honom så att allt bli med hans namn.

Ali framför att Samuel kommer skrivas ut från AMA. Då det inte har någon insats för tillfället. Ali framför att de inte har insatser för sysselsättning utan jobbar mot arbetsmarknaden eller studier. 

220512 Kristensson, Hampus

from: Samuel Ku <samuel.ku35@gmail.com>

to: ali.shwkit@malmo.se

date: 9 May 2022, 13:26

subject: Hej ali tack för samtalet

mailed-by: gmail.com


Här man kan snart lyssna på deras dubbelmoraliska 

Ali  talat  35 år gammal en turkiska nationalist (shwkit) är en Turkeman från irak en turk , därför att Hampus kristiansson gav min information till honom och han vill lära sig för att kunna utnyuttja vårt CV för att kunna skaffa CV till andr amännsikor   alla samtalet med Ali inspelade samtalet kommer snart inom kort .
Jag har fått ett meddelande till från en arbetsförmedlare att min handläggare på sos ringde och krävde dem för att få alla listan av jobbet som jag sökte snart dyker upp meddelanden 
Ali Talat  skickade ett meddelande sedan jag ringde till honom och han sa ska skicka adressen för att vi skulle diskuteras,  

Vem är Ali Talat och vad han skulle göra mot kurder?
Ali Talat 35 år gammal tidigare bodde i Malmö  nationalitet Turk  han anser sig att utbildades som kriminologi   han  hatar alla symboler som skulle vara från israel eller kurdistan. Han försöker så att kriminalisera folk med kurdiska bakgrunder  det är en väg som vi kurder  känner till. Ali Talat  utnyttjade lag och regler för sin skulder  när han såg min e-post med israeliska och kurdiska symboler han försökte så att påhitta massor lögnaktiga och meddelade hampus att dem hanr inte just nu instats för Samuel , det är inte i verkligheten det vara symbolen på min e-post adress som orsaken till den nationlistiska turk Ali Talat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar