söndag 29 maj 2022

Tyvärr man hör saker och ting idag denna moderna tiden. Ali Talat med Hampus kristiansson försökte att leka med mig och nedtrycka mig genom att utskriva mig från AMA.


genom kort lämnar berättelse till en domstolen  även ska ge två tv kanaler 

Hejsan  snart ni kan lyssna på inspelade samtalet i lund med Ali Talat

genom kort lämnar berättelse till en domstolen  även ska ge två tv kanaler 

 Tyvärr man hör saker och ting idag denna moderna tiden. Ali Talat med Hampus kristiansson försökte att leka med mig och nedtrycka mig genom att utskriva mig från AMA. Enligt samtalet som hade jag med Hampus kristiansson han vill utnyttja ekonmiska bistånd som tryckkort mot mig.


 

 bara har skrivit in inom några dagar  dagen efter fick jag meddelande att jag utskriven från AMA av Ali Talat arab turk  kan vara en av turkiska spionen. mer information i framtiden.  Den som inspelades i lund  är långt skulle publiceras i framtiden det är väl viktigt: Det finns saker inom Alis berättelse det kan vara en plan från turkiska M_I:T mot kurdiska nationen i Europa . Ali Talat berättar i lund i en restuarang  att  när han åg symbolen på min e-post adrerss  står ddär israeliska och kurdiska  flaga direkt skrivit ut Samuel ..

Enligt Ali Talats berättelse för min  vän i lund i en restuarang . Ali berättade att Hampus Kristiansson skulle  göra en helt psykiska tortyr mot Samuel, Ali berättar att Hampus lovade att helt nedtrycka samuel. Min vän frågar Ali hur och på vilket sätt skulle Hampus behandla Samuel? Ali förklara för min vän  ja Hampus är samuels ekonomisa bistånd han kan  göra allt mot Samuel .

Ali Talat berättar om en islamiska kvinna från palestina  jobbar på AMA  han berättade att Marwa Fauor tyckte inte om att se samuel på AMA. 

Min vän frågade Ali trordu inte att Hampus kunna i framtiden hamna hos domstolen  så att Samuel  kunna begära för skadestånd mot Hampus? Ali ingen kan få bevis att Hampus skulle göra Hampus precis som mig utnyttja lagen och går inom  lagen.

Min frågade Ali  din berättelse kan falla mot Hampus , Ali spelar du in vad vi pratar om?  min vän ni det gör jag inte, men det kan hända. 

Ali Talat om du spelar in jag vill inte prata med med dig. Min vän nej det gör jag inte jag själv en juridik  och är en svensk  jag skulle inte försvara någon som jag känner inte vet inte vem samuel är..

Ali bra  vet du jag har gjort samma sak mot mer än hundra kurder i Malmö dem kunde inte märka vad som hände med  dem. 

Ali Talat  kränkade mot kurderna   och har sagt kurderna är dum och förstår inte kan inte undersöka vad som har hänt omkring dem.

Min vän kan jag fråga dig om din nationalitet?

 Ali jag är turk arab  halv turk halv arab.

min vän därför ni gillar inte kurder eller hur.

Ali nej inte alla , men en del av kurderna är  samma som isis, 

min vän hur vet du om det?

Ali vi hatar kurder det gör Hampus kristiansson med han sa hattar kurder, därför att Hampus vill nedtrycka samuel med starka psykiska behandlingar  så ni kan se i framtiden. Hampus sa jag ska leka med Samuel med så att utnyttja ekonomiska bistånd mot honom tills hans bli sjuk.  Hampus sa han har erfarenheter hur skulle nedtrycka personer så att hamna hos kroofogden, enligt Hampus berättelse  han sa inom två månade Samuel kommer att hamna hos kronofogden ..

min vän  Ali är du färdiga med dina berättelse?

Ali jag har ingeting mer att säga ni kan prata med Hampus kristiansson han kan berätta percis som jag säger  vi är ju socialsekreterare och håller tillsammans mot dem som vi gillar inte.

Min tack  för samtalet, men dina berättelse kan falla mot dig och kristiansson vet du jag kom  för att veta om dig nu vi  kanske ses vid en rättigång eller  domstolen i framtiden 

hejdå

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar