lördag 14 maj 2022

för några dagar sedan på denna området som jag bor någon som ringde på min dörr , jag öppnade dörren så såg flera personer står utanför en kvinna som har tv småbarn,

 


för några dagar sedan på denna området som jag bor    någon som  ringde på min dörr , jag öppnade dörren så såg flera personer står utanför en kvinnas dörren  som har tv småbarn,


 jag känner inte henne bara två gånger såg att hon går ut och kom in ibland många besökar henne alla dom som besöker henne har småbarn också...Vanligtvis har ett sådant beteende  av att förstöra personlighetens karaktären för att inte andra  kommunicera med personen



Jag öppnade dörren och frågade är det ni som ringde på min dörren? Dem svarade nej vi har inte gjort trots jag såg via titthållen. När jag kontrollerade via registerings nummer dem kommit från polismyndigheten stockholm.. mer informstion via vårt officiella webbsidor  svenska gruppen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar