fredag 8 april 2022

Dubbeltsepl mot folk här 1 krav 2 emot tyvärr jag har fått dåligt erfarenheter från en del av personalen som jobbar via myndigheterna

 

dubbelmoraliska och dubbelspel mot folk från en del av socialtjänstens personalen, flera av dem har avtal med diktatoriska regimen eller kan vara diktatoriska hemliga agenter. idag islamister bestämmer här. Det betyder inte att dem som utnyttja socialtjänstlagen  att man skulle kritisera socialtjänstlagen eller inte nöjd med socialtjänstlagen. Vi har ingen problem med socialtjänstlagen, vi har problem med dem agenterna som  lyckades få jobb på socialen och utnyttja socialtjänstlagen mot oss. Tyvärr  om en person   arbeta på socialen dem andra  vill inte bli emot dem andra blinda sig och kritiserar inte orättpersonen.  De kan så lätt utnyttja socialtjänslagen och göra saker och ting mot andra  utan att tevka sig dem har kanske andra med arbetare som hjälper till  under tiden jag undersökte  flera området  det finnsflera personer  reser en vecka en gång till stan men dem får busskort betalda från sos.   undr tiden 2022.02.12 till 2022,04,10 har komntaktat mer än 250 personer som har samma situation   alla har busskortbetalda från socialtjänsten utan att bli avslag, men isabel och kristina  gjorde avslag trots jag  går på ett utbildning.. 
min vän besökte sjukhuset och fick betala 1895 kronor när vi lämnade räckningen till socialen nekade och  gjorde avslag  ayatollah anhängare som jobbar via socialen,,  det finns flera familjen som kommit tillbaka från irak fick direkt  6 månade boende, men vi har fått bara en vecka i taget  nödhjälp.  sedan dem skrev  vi är inte i samma gruppen, ja hon kanske har rätt vi är inte islamister eller iranska regimens anhängare .  Jag har bett om hjälp för att hitta ett arbete, även jag själv söker hela tiden jobb i hela Sverige  jag vill ha ett arbete, men tyvärr det är svårt att man få ett arbete idag när det finns iranska regimens agenters nätverk här. Ju dem hindra personen 
Den 2022.03.29 dem hade en tolk för at prata med  min livsvännine  tolken presenterade inte sig  och har tolkat helt fel jag kan publiceras här snart för att folk lyssna på den sjuka tolken.  min livs vännine ha sagt nej till att isabel skulle ringa till skolan om vårt barn, men tolken sa ja det är helt olagligt  och ett brott från tolken.  

Dubbeltsepl mot folk här  1 krav 2  emot   tyvärr jag har fått dåligt  erfarenheter   från   en del av personalen som jobbar via myndigheterna när man kritisera dem personerna dem säger så han är inte med vårt riktlinjen eller emot vårt regler ljuger så och utnyttja regler och lagen för sin skuld.

Just nu  jag har  sparade alla brevet att jag berättade att jag började den 2022.03.14 på ett kurs, men hon skrev samuel gav inte violken tid som han började kurset.  lögn och lögn.

År 2020 jag gick på AMA i Malmö  jag började först gå på en kort utbildningen sedan dem skulle  skicka till ett praktikplats, men  det var helt lögnaktiga. Jag har inspelade video hade sist möte med Lovisa  andersson på AMA 2020.03.03 klockan 14:00  Då jag träffade Lovisa hon 

Hon; hej Samuel hur går det för dig?

Jag; ju det går bra, det är svårt att hitta ett arbete och ni kan inte hjälpa till.

Hon: Nej  Samuel  tyvärr  vi kan  inte hjälpa dig därför att du har ingen lägenhet och din socialsekreterare har sagt ni får inte något hjälp idag vi kan inte hjälpa du måste själv försöka hitta något arbete.

Jag; ju, men dem skickade mig hitt för att ni kunna hjälpa till så att hitta ett arbeta via er.

Hon; nej det gör vi inte.

Jag; ok   tack, för informationen, jag visste att min socialsekereterare vill inte att jag skulle ha ett arbete.

vid behöv kan kontakta dem som har video och publiceras här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar