onsdag 12 februari 2020

Jag har fått två kredit upplysningar inom bara två månade från kvira.com utan att jag skulle beställa någonting,



Jag har fått två kredit upplysningar inom bara två månade från kvira.com utan att jag skulle beställa någonting, snart ska säga dem som beställer saker på mitt namn kommer att hämna på
sociala medier även via mina webbsidor. Jag är just har ingen någon adress även har inte tid att beställa någonting på denna ekonomiska svårigheter, Jag kommer även polisanmälas inom kort, om den person skulle vara en kvinna med palestinska bakgrund som är misstänkt eller den person som flyttade till min tidigare lägenheten som jag bodde i så efter undersökningar kommer publiceras deras bilder, därför att dem är kriminella människor som gör så och beställer saker på andras namn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar