fredag 15 november 2019

Hej Madeleine Olsson Uno.





Hej Madeleine Olsson Uno.
Jag lämnade ett brev från arbetsförmedlingen den 2019.09.04 och dem krävde ett arbetsförmåga intyg så ni svarade inte.
Vad är det som påverkas dig så att vara så mot oss?
har du problem?
är du det som jag tror?
Varför stängde du och Hannele Landen 67 år gamla (nob) mig  från alla arbetsrättigheter?
Varför och på vilken sätt ni tolkade och fantiserade skickade mig till portalen år 2018.
 vet du om det finns något lag som gäller alla eller alla skulle ha samma rättigheter borde du betala tre 3 arbetsdagar till mig du och din vän tolkas som kriminell  varför svarade du inte?  jag mejlade dig och du sa gå till jobb Malmö jag gick till jobb Malmö deras chef sa borde min social sekreterare  anmäla mig till jobb Malmö inte jag skulle gå själv direkt dit .
Jag ska polis anmäla dig även anmäla dig till socialminister  så att du kan vara en av dem som jag tycker.
jag tittade på din video som jag inspelade med knapphålls doldkamera när hade möte med dig och *Hannele landen 2016  visade upp till några vänner dem tyckte du hade väl konstiga  rörelse på dig under tiden som vi hade i hela livet en ända möte..
mvh samuel
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/socialtjanstlag-2001453_sfs-2001-453

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar