tisdag 19 mars 2019

En berättelse om en inbjudna i en muslimska möte i en källare lokal i Märsta Juni 2010 med min tjej kompis maryam


År 2010 jag bleb inbjuden på en möte i Stockholm då en tjej som vi skulle bli tillsammans hon bodde i Stockholm, när jag besökte maryam då maryam sa kom vi ska gå på en möte, jag sa ju till maryam jag är inte muslim, jag är ju ateist, men hon  bjudit mig till en islamiska möte det var i märsta, då jag och Maryam  och två tjejer till en kristna från irak gick vi till en källare där såg en imam som var mycket folk på platsen imamen var arga och sa vi måste göra framgångsrika  vi måste någon gång ta över hela Europa vi inshah allah börjar från tyskland Danmark och Sverige sedan tar vi hela Europa alla bli muslimer ingen kvinnor utan slöjan ska ses på vår gator.



Då när jag frågade honom varför kom han till Sverige då han frågade mig varför kom jag själv till Sverige då jag svarade på grund av er islamister som tog makt i mitt land. Då imamen sa du är menafeq du ska inte vara här du är ju svenska spion, men du kan bara lyssna du får inte frågar konstiga frågor annars säger till vakten för att kasta ut dig och dina kompisar, jag sa om du fortsätta hota jag kan polis anmäla dig, du imamen blev lite lugnare än förut.  Då imamen började med kvinnorna ni är islamiska kvinnor borde födda mycket barn i Europa det finns bättre  alla ismaliska kvinnor borde födda hur mycket barn som dem kan varje kvinna kunna födda 10 eller 12 barn vi kan ockupera hela europa inom 50 år sade imamen på arabiska.
Muslimiska möter för att planera om att ta över hela Europa i framtiden och iranska underrättelsetjänsten ligger bakom detta hotet.
Det är ett hot.
Muslimerna ska födda mer barn för att kunna i framtiden ockupera Europa och alla Europiska länder ska bli muslimer.
En hemliga möte mellan muslimiska präster i den irakiska staden  najaf i irak och i iranska staden qum för att planera kräva muslimerna som bor i Europa för att födda mer barn för att kunna mellan 50 och 60 år i framtiden muslimerna kunna ockupera Europa.
Efter Najafs möte de gick överens att skicka hemliga brev till alla shia muslimer även Sunne muslimer så att alla ska fixa mer barn därför att i Eu systemet betala och försörjer barnet och de muslimerna ska inte oroa sig dom kan födda barn hur mycket dom kan.
Om varje en muslimiska familjen skulle fixa 10 eller 15 barn då vet du hur många kan bli och alla ska lära sig båda muslimiska lagen i första hand sedan de kan vara duktiga och ta sig i systemet sedan kan dom gå upp  bli höga personer dom kan ta höga posten inom myndigheten sedan dom kan ta över och göra en kupp och skaffa muslimiska lag så alla kan bli muslimer dom som vill inte bli muslim och ska kvar som fetnehe (Intrig) då avrättas på det muslimiska lagen koranens lag bli första lag i hela Europa.
Men i denna möte  de pratade mer om Sverige, Danmark och Norge plus Finland.
Den iranska underrättelsetjänsten tar ansvarig för att kunna spruta ut i Europa denna ide mellan muslimiska folket som bor i Europa speciellt nordiska länderna.
I denna möte de muslimerna kommer överens  och de tror att det Europiska folket är fega om muslimerna blir mer då dom kommer att ge sig så fort  och bli muslimer.
Även de krävde muslimerna hota de som vågar säga saker mot muslimerna för att lägga ner och prata  illa om islam.
Den denna möten fanns ali sistani , ahmad khatami, jalal aldin zagher  och tio olika islamiska präster från tre olika länder, som planerade om detta för att kräva muslimerna födda mer barn  i Europa för att ta över hela *Europa i framtiden.
Också de krävde muslimiska ungdomar för att resa till Europa och  bo i Europa samtidigt spruta islamiska ide mellan Europiska folket.
Och iranska ambassadör ska satsar på för att skaffa mer muslimiska föreningar för att kunna inom de föreningarna organisera muslimerna i Europa speciellt i Sverige Danmark , Norge och Finland försöker att kunna inom de föreningarna kräva dom länderna för att bygga mer mosker  i dom länderna för att kunna spruta ut inom folket muslimiska ide i Europa.
Iranska ambassaderna ska ligga bakom alla ekonomiska frågor och ska hjälpa till muslimerna för att ta slöja på sig och försöker komma över  de nordiska folket för att alla kunna bli muslimer.
Mvh Samuel
2010-06.30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar