måndag 27 augusti 2018

mellan två och 2 och halv timme man skulle vänta för att få svar när man skulle ringa till vårdcentralen i Skåne

Min fru hade ont i magen och var mår dålig,,
mellan två och 2 och halv timme man skulle vänta för att få svar när man skulle ringa till vårdcentralen i Skåne
Idag Jag  ringde till vårdcentralen i Skåne från klockan 11:25  fick inte svar tills ännu som klockan är 13:02 fortfarande vänta på svaret från vårdcentralen: Jag kommer kanske få svar mellan klockan 13:30 och 14:25 så man måste vänta även när man skulle ringa, vad tycker ni vad kan spela för roll så man ska vänta så lång tid för att man kunna  få svar via telefonen??  När jag ringde klockan 11:25 då först telefon maskinen svarade att det finns 14 personer som står i kö, men just nu jag har tre så man ska vänta.... Vad finns för tolkningen om detta?
Vad ska politikerna reagera på det om dem skulle läsa min blogg??
hela tiden telefon maskin svarare säger din kö tiden är 3 nästan  2 timmar??
tänk om man skulle vara mår dåliga och vill så snabb svar hur tcker ni det skulle bli?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar