lördag 25 augusti 2018

Enda svenska politiska parti som hjälpte mig tidigare fick jobb det var modraterna i Skövde mellan 2002 och 2008


Enda svenska politiska parti som hjälpte mig tidigare fick jobb det var modraterna i Skövde   mellan 2002 och 2008, men efter 2008 de andra  svenska politiska partiet som har goda relationer med iranska regimen och turkiska regimen, har inte låtit mig för att få ett arbete i Sverige.
Det är val i Sverige alla svenska politiska partiet har sina valstugan  i svenska städerna  dem har  väl sina  politiska propaganda  och Sveriges framtiden idag Sverige Demokraterna blev nästan Sveriges storsta parti  på grund av sina mest invandringspolitiker, men Sverige demokraterna har inte så mycket frågor om sjukvården, arbetsmarknaden, och arbetslösbekämpningar.
Men vänster parti har väl bra program för Sveriges framtiden borde folket rösta på värnster partiet tycker jag, modraterna vi har sett med sina politiker i 8 år dem skaffade  fas 3 och  det var väl en misslyckande för partiets framtiden, annars modraterna är en bra parti jag har bott i Sverige det var modraterna som hjälpte mig fick jobb i Skövde och jobbade nästan i 6 år.
Socialdemokraterna är en bra parti, men inte längre på grund av att har mycket nära politiker med iranska religiösa diktatoriska regimen.
miljöparti, kristdemokraterna, centerparti och liberalerna har väl egna politiker jag har varit med liberalerna när bodde jag i karlstad.
Tyvärr dem flera av svenska politiska partiet har ingen något bättre plan för skolor, och föskolor i ländet.
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar