fredag 31 augusti 2018

Efter undersökningar som vi har gjort i malmö regeringen gav ord till islamisterna som jobbar inom förskolor, så att använda sina kultur mot barn som är icke muslimer, även idag det finns många som är iranska agenter och har direkt kontakter med iranska underrättelsetjänsten, men dem jobbar inom förskolor i Malmö det betyder att dem kan vara farliga för politiska aktivister som deras barn går på såna förskolor i Malmö.


Efter  undersökningar som vi har gjort i Malmö regeringen gav ord till islamisterna som jobbar inom förskolor, så att använda sina kultur mot barn som är icke muslimer, även idag det finns många som är iranska agenter och har direkt kontakter med iranska underrättelse tjänsten, men dem jobbar inom förskolor i Malmö det betyder att dem kan vara farliga för politiska aktivister som deras barn går på sådana förskolor i Malmö.
enligt barnens berättelse  fick vi veta att dem som jobbar för iranska regimen kan behandla barnet hur dem vill utan att bli frågade av förskolchefen eller förskolan säkerhets.
Vi träffade en person  som hans fru jobbar inom en förskolan i Malmö, Jag: om någon gång din affär går för konkurs vad gör du?
A: jag kan åka till Iran och hämta pengar när det finns Iran bakom min ryggen jag kommer aldrig bli rädda att någon gång min affär skulle gå till konkurs:
Jag: ja så ni åker till Iran och hämta pengar, hur gör du det, på vilken sätt får du pengar från Iran när du bor i Sverige och du har irakiska bakgrund?
Vad gör du får Iran så dem ger dig så lätt pengar till dig?
A:: svarade , Jag gör saker och ting vill inte säga nu, men vi är ju representanter för Iran, min store bror bor i Qum och vi som bor här i Sverige brukar bekämpa mot dem som är emot iranska myndigheter, vi fotografera folket då ambassadör kontakta svenska politiker och kräver saker och ting mot dem som är politiska aktivister gör saker mot iranska islamiska regeringen och vi tycker att dem är islams fiende, då vi samarbetar med Iran mot dem,  nu min son jobbar inom svenska myndighet, min fru jobbar inom förskolan och jag har min affär då man måste vara islam och försöka visa bättre bilder för europeiska folket om islam.
Jag; ja så du jobbar som iranska agenter här det som du säger det är spioner?
A:: han svarade nej jag är inte agent, men jag islam jag bekämpar för islam rättigheter vi kommer inom 50 och 70 år tar över hela Europa och bli  islam vi kommer göra vad som helst för att för starka islam i det här otrogna landet i framtiden.
Jag, men ni flydde på grund av islam hur skulle ni bekämpa för islam här?
A;; svarade du har helt fel islam är en fredlig religion  vi bekämpar för att kvinnorna ska ha blöjor på sig inte röra sig som horor på gatorna som man ser dagligen här..
Jag; ja så ni tycker att om kvinnor bär inte slöjan då hora?
du har helt felaktigheten om det som du säger det kränkande mot kvinnor,
A;; svarade nej jag vill inte diskutera mer med dig, det är bättre att du jobbar som svenska agenter går till en annan människa inte mig,.  A. Tycker att svenska politiker har väl goda relationen med iranska regimen även politikerna samarbetar med Iran,
Jag: svarade honom du har fel vi pratar här vem är agent? du är inte friskt om man är friskt då man jobbar inte för ett land som avrättar varje dag en unga människor i Iran. hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar